AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Hei, noen som har erfaring med stipendiatstilling? hvordan ser en typisk arbeidshverdag ut? Anonymkode: 17d7f...0ea
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Det kommer jo helt an på prosjektet. Noen jobber bare på kontor, andre har datainnsamling i Antarktis en hel vinter. Noen har et velorganisert prosjekt, mens andre har et prosjekt hvor arbeidsmengden er helt feilberegnet i forhold til tiden som er tilgjengelig. For meg var det som en helt vanlig kontorjobb. Jobbet 8:30-15:30 man-fre. Jobbet ikke noe på kveld/helg bortsett fra hvis det var noe spesielt (eksamen, kort frist på artikkel, disputas). Anonymkode: dc252...6f2 2
Gjest Albbas Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Kommer helt an på prosjektet og deg. Finnes ikke noen "typisk arbeidsdag" som gjelder stipendiater flest. En sosialantropolog og en økonom har stort sett ganske ulike dager. 😄
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Det finne sikke en "typisk arbeidshverdag". Noen driver med masse feltarbeid, noen med masse lab-arbeid, noen sitter kun og koder, noen driver og intervjuer folk, osv osv osv. Jeg har doktorgrad i ren matematkk, og en "typisk arbeidshverdag" for meg var å sitte på kontoret mitt og gruble og regne og banne, skrive på papirer til tidsskrifter og konferanser, og drive med litt undervisning og rettearbeid. Anonymkode: 88129...289 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå