Jeger9915 Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Jeg er en jente på 19 år, som for seks mnd siden fikk diabetes type 1. Jeg har nylig spist en stor lunsj, men tok vanlig dose med insulin. Nå synker blodsukkeret mitt veldig og jeg er litt redd. Jeg klarer ikke spise noe er hjemme alene. Hvordan få opp? 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Jeger9915 skrev (Akkurat nå): Jeg er en jente på 19 år, som for seks mnd siden fikk diabetes type 1. Jeg har nylig spist en stor lunsj, men tok vanlig dose med insulin. Nå synker blodsukkeret mitt veldig og jeg er litt redd. Jeg klarer ikke spise noe er hjemme alene. Hvordan få opp? Kontakt lege, eneste stedet du for informasjon du kan være trygg på. Anonymkode: a79a5...4cb 3
Jeger9915 Skrevet 16. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2022 Takk. ble litt desperat. er på tråden med diabetesforbundet nå. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 Jeger9915 skrev (Akkurat nå): Takk. ble litt desperat. er på tråden med diabetesforbundet nå. Bra. Lykke til! Anonymkode: a79a5...4cb
Blåjojo Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 Blodsukkeret ditt skal synke om du spiste en normal lunsj og tok insulin. Men flott at du passer på og tar kontakt med Diabetesforbundet når du er usikker.
Honey Dew Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Har du noe med sukker i som du kan spise eller drikke? Hvis ikke, må du kontakte helsepersonell hvis blodsukkeret ditt fortsetter å falle. Kanskje du kan ringe på hos en nabo for å høre om de har noe spiselig/drikkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå