Gå til innhold

Gjenboere ved leie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du si når du leier ut en del av 2 mannsbolig at det ikke er gjenboere? Så lenge det bor folk i den andre delen. 

Anonymkode: 87304...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjenboere dreier som om rett på andre sida av gata, altså folk som har direkte innsyn.

Anonymkode: e62bc...0d9

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjenboere dreier som om rett på andre sida av gata, altså folk som har direkte innsyn.

Anonymkode: e62bc...0d9

Hva? Det er vel snakk om at det bor folk i huset som blir leid ut, i dette tilfelle så bor det folk i den andre delen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva? Det er vel snakk om at det bor folk i huset som blir leid ut, i dette tilfelle så bor det folk i den andre delen. 

Nei, du misforstår begrepet gjenboere. 

Anonymkode: 24743...09e

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, du misforstår begrepet gjenboere. 

Anonymkode: 24743...09e

Ja, jeg forstår det nå. Da blir det ihvertfall feil. 

Skrevet

Gjenboere handler om folk som har innsyn i boligen (gjennom vindu) fra sin bolig.

Altså: En leilighet uten gjenboere, er en leilighet der ingen kan stå hjemme hos seg selv og se inn i leiligheten. 

Om det bor andre personer i samme hus, så må huset ha en ganske spesiell fasong for at noen skal se fra en del av huset og inn i en annen, gjennom vinduer. 

Anonymkode: a1023...b67

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjenboere handler om folk som har innsyn i boligen (gjennom vindu) fra sin bolig.

Altså: En leilighet uten gjenboere, er en leilighet der ingen kan stå hjemme hos seg selv og se inn i leiligheten. 

Om det bor andre personer i samme hus, så må huset ha en ganske spesiell fasong for at noen skal se fra en del av huset og inn i en annen, gjennom vinduer. 

Anonymkode: a1023...b67

Jeg forstår det. Denne leiligheten har innsyn gjennom store vinduer i stue, og de andre vinduene i 1 etg

Skrevet

Haha glad jeg leste dette, har hatt de merkeligste tanker om boligannonser, alt fra gjenferd til fysiske personer😜

Anonymkode: 85575...08a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha glad jeg leste dette, har hatt de merkeligste tanker om boligannonser, alt fra gjenferd til fysiske personer😜

Haha jeg å. Trodde seriøst at det gjaldt personer som bodde i samme bolig. Som ordet sier «gjenboere» ikke innsyn av naboer

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne leiligheten har innsyn gjennom store vinduer i stue, og de andre vinduene i 1 etg

Det gjelder innsyn fra andre boliger, ikke om noen på gata ser vinduet ditt. 

• Liker 3
Skrevet
Kristin70 skrev (3 minutter siden):

Kristin70 skrev (4 minutter siden):

Ja, det er boliger på alle kanter

Skrevet

Hvor går grensen da? Mine naboer må bruke kikkert i soveromsvinduene i 2 etg, kan jeg reklamere med ingen gjenboere da? 

Anonymkode: 73008...e82

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor går grensen da? Mine naboer må bruke kikkert i soveromsvinduene i 2 etg, kan jeg reklamere med ingen gjenboere da? 

Anonymkode: 73008...e82

Haha, vil jo stort sett i tettbygde strøk være gjenboere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Denne «bekymringen» din var søt da.

Anonymkode: 9d029...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...