AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Del Skrevet 16. august 2022 Prøver og prøver, men det skjærer seg. Følger ulike oppskrifter og råd, men det går ikke. Ikke rør står det på en oppskrift, rør ofte når sukkeret smelter sier en annen. Uansett ser det i starten ut til at det skal gå fint og så begynner det å lage seg krystaller og derfra går det bare nedover. Kan noen være så snill og hjelpe meg? Anonymkode: 16534...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Del Skrevet 16. august 2022 Feil temperatur? Kanskje komfyren din ikke er helt nøyaktig på de innstilte temperaturene, og varmer for mye? Prøv på et hakk lavere? Anonymkode: 8579b...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 17. august 2022 #3 Del Skrevet 17. august 2022 Prøv med en spiseskje kaldt vann oppi sukkeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17. august 2022 #4 Del Skrevet 17. august 2022 Kamelia83 skrev (1 minutt siden): Prøv med en spiseskje kaldt vann oppi sukkeret Eller 8. Vi har i såpass at alt sukkeret blir blankt. Mye lettere å få det til da. Vannet koker uansett bort etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg også har alltid vann i med sukkeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Del Skrevet 17. august 2022 Har du en komfyr som varmer ujevnt er det himla mye jobb. Jeg har stått og glodd på sukker smelte i sikkert tre kvarter for å få det smeltet uten å bli brent, ved å flytte panna litt rundt på stekeplaten. Vann har aldri hjulpet meg noe særlig. Men rører du så krystallisere det seg. Anonymkode: 86d90...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Del Skrevet 17. august 2022 Hun ida gran jansen Har en idiotsikker oppskrift på karamell saus, selv min gamle mugne komfyr klarte ikke å rote den til https://idagranjansen.com/oppskrifter/grunnoppskrift-pa-salt-karamell Anonymkode: c9a81...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå