AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Lukter parfyme gjennom klær? Pleier å spraye på hals/bryst og på underarmen, men kommer det til å lukte når jeg har på en høyhalset genser? Anonymkode: bebb9...653
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Det lukter gjennom klær, ja... Æsj.. Anonymkode: a49c7...e3b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Ja, det gjør det så absolutt. Altfor mange dynker seg med parfyme hver dag, og så blir de "avstumpet" og vant til sin egen parfyme etter hvert, og tar på stadig MER fordi de kjenner jo ikke lukten selv lenger.... Det holder med ett spray, maks to. Folk kjenner det! Anonymkode: 6f7cd...df4
flusa Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lukter parfyme gjennom klær? Pleier å spraye på hals/bryst og på underarmen, men kommer det til å lukte når jeg har på en høyhalset genser? Anonymkode: bebb9...653 Jepp🤗
Polyester Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 Hvis det er parfyme eller eau de perfum så kjennes det uansett, og i lang tid. Om det er eau de toilette så vil lukten forsvinne relativt fort, men vare lenger om du sprayer de på klærne 1
Djungelvrål Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Polyester skrev (7 minutter siden): Hvis det er parfyme eller eau de perfum så kjennes det uansett, og i lang tid. Om det er eau de toilette så vil lukten forsvinne relativt fort, men vare lenger om du sprayer de på klærne Er ikke all etp som lukter like sterkt. De fra Clean forsvinner etter et par timer. 1 1
tussi680 Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 Spørs litt hva plagget er av og mengden en har på seg. Selv elsker jeg parfymer. 😍 2
Polyester Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 Djungelvrål skrev (12 minutter siden): Er ikke all etp som lukter like sterkt. De fra Clean forsvinner etter et par timer. Ja det er sant, man kan være uheldig selv med eau de perfum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå