Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter parfyme gjennom klær? Pleier å spraye på hals/bryst og på underarmen, men kommer det til å lukte når jeg har på en høyhalset genser?

Anonymkode: bebb9...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter gjennom klær, ja... Æsj.. 

Anonymkode: a49c7...e3b

Skrevet

Ja, det gjør det så absolutt. Altfor mange dynker seg med parfyme hver dag, og så blir de "avstumpet" og vant til sin egen parfyme etter hvert, og tar på stadig MER fordi de kjenner jo ikke lukten selv lenger....

Det holder med ett spray, maks to. Folk kjenner det!

Anonymkode: 6f7cd...df4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lukter parfyme gjennom klær? Pleier å spraye på hals/bryst og på underarmen, men kommer det til å lukte når jeg har på en høyhalset genser?

Anonymkode: bebb9...653

Jepp🤗

Skrevet

Hvis det er parfyme eller eau de perfum så kjennes det uansett, og i lang tid. Om det er eau de toilette så vil lukten forsvinne relativt fort, men vare lenger om du sprayer de på klærne

• Liker 1
Skrevet
Polyester skrev (7 minutter siden):

Hvis det er parfyme eller eau de perfum så kjennes det uansett, og i lang tid. Om det er eau de toilette så vil lukten forsvinne relativt fort, men vare lenger om du sprayer de på klærne

Er ikke all etp som lukter like sterkt. De fra Clean forsvinner etter et par timer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Spørs litt hva plagget er av og mengden en har på seg. Selv elsker jeg parfymer. 😍

• Liker 2
Skrevet
Djungelvrål skrev (12 minutter siden):

Er ikke all etp som lukter like sterkt. De fra Clean forsvinner etter et par timer. 

Ja det er sant, man kan være uheldig selv med eau de perfum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...