Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en mann der han er 47 og jeg er 54. Altså 7 års alder forskjell.

Han synes jeg er for gammel for at vi kan være kjærester.

For meg høres det utrolig rart ut. Hva synes du?

Anonymkode: 4d5ba...008

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemor var 5 år eldre enn bestefar.

Anonymkode: 11226...0a2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Er han som er sær og helst vil ha en 25-åring. Det er ikke stor forskjell på 47 og 54. 

Anonymkode: 758bb...e6f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har truffet en mann der han er 47 og jeg er 54. Altså 7 års alder forskjell.

Han synes jeg er for gammel for at vi kan være kjærester.

For meg høres det utrolig rart ut. Hva synes du?

7 år er ikke mye, men alt er jo relativt, det ville jo vært mye hvis en var 13 og den andre 20.

Jeg føler at jo eldre man blir, jo større aldersforskjell er greit uten at det skjærer seg. Så selve aldersforskjellen hadde jeg virkelig ikke brydd meg så mye om, men det er viktig at man er på samme sted i livet. En på 25 uten barn, men som ønsker seg barn, fungerer kanskje ikke så godt med en på 40 som er ferdig med barn f.eks.

Anonymkode: ac5ab...6a9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Min mor er 8 år eldre enn min far, de har det veldig fint sammen. De er henholdsvis 65 & 57 og har vært sammen i 30 år. 

Anonymkode: b9915...44b

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

7 år er ikke mye, men alt er jo relativt, det ville jo vært mye hvis en var 13 og den andre 20.

Jeg føler at jo eldre man blir, jo større aldersforskjell er greit uten at det skjærer seg. Så selve aldersforskjellen hadde jeg virkelig ikke brydd meg så mye om, men det er viktig at man er på samme sted i livet. En på 25 uten barn, men som ønsker seg barn, fungerer kanskje ikke så godt med en på 40 som er ferdig med barn f.eks.

Det er sant. Tror han tenker fremover og ser for seg at eg kommer til å eldes fortere enn ham når jeg f.eks er 67, så er han bare 60.

Men jeg tror ikke jeg kommer til å se eldre ut enn ham noen gang.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er han som er sær og helst vil ha en 25-åring. Det er ikke stor forskjell på 47 og 54. 

Anonymkode: 758bb...e6f

Det får han uansett ikke. Men ts bør ha litt selvrespekt, og ikke pule ham.

Anonymkode: fbea8...3a3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min mor er 8 år eldre enn min far, de har det veldig fint sammen. De er henholdsvis 65 & 57 og har vært sammen i 30 år. 

Anonymkode: b9915...44b

Så fint. 

Synd at han tenker på det med alderen. Det er nok andre ting som spiller inn, men at han i det hele tatt tenker aldersforskjellen at den er for stor.

Skrevet

Jeg tenker det er i overkant stor forskjell for meg, jeg er kvinne i godt voksen alder og har dårlige erfaringer med menn mer enn..fem -seks års aldersforskjell både oppover og nedover. Kan være han er en av de køddene som synes godt voksne menn skal ha mye yngre damer. I så fall bør du være sjeleglad du er kvitt ham.

Anonymkode: 16e0e...650

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man begynner bli godt inn i 40-årene betyr aldersforskjell lite, bortsett fra at forholdet vil vare kortere om den ene er 70...

Men han er 50 og det sitter kanskje ekstra sterkt at det er mer "riktig" at mannen skal være eldre. At det e rlitt gammeldagse holdninger som sitter i

Anonymkode: 0fa90...81e

Skrevet

Statistisk sett så er dere en perfekt match da kvinner lever lengre enn menn. Men han tror vel at han har sjans på damer i 30-åra da 🤷‍♀️

Anonymkode: 3dd23...21e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hvor gammel syns han at dama hans skal være da? Har han barn? Har han ønske om barn? Lar han seg blende av jentunger?

Skrevet

Men hvor gammel syns han at dama hans skal være da? Har han barn? Har han ønske om barn? Lar han seg blende av jentunger?

Ja, når det er dama som er 7 år yngre, er det visst helt greit og naturlig.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er sant. Tror han tenker fremover og ser for seg at eg kommer til å eldes fortere enn ham når jeg f.eks er 67, så er han bare 60.

Men jeg tror ikke jeg kommer til å se eldre ut enn ham noen gang.

Jeg anser en på 60 og 67 år til å være "på samme alder". Hvordan man eldes, helse osv. er jo veldig individuelt., og da er 7 år ingenting. Min mor er 60, sprek, og bryr seg om hvordan hun ser ut. Jeg har en kvinnelig kollega som er året yngre, men skulle jeg ha gjettet så hadde jeg trodd hun var over 60. Det er altså veldig individuelt..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker det er i overkant stor forskjell for meg, jeg er kvinne i godt voksen alder og har dårlige erfaringer med menn mer enn..fem -seks års aldersforskjell både oppover og nedover. Kan være han er en av de køddene som synes godt voksne menn skal ha mye yngre damer. I så fall bør du være sjeleglad du er kvitt ham.

Hvor gammel er du da?

Synes aldersforskjellen ikke er så stor når man er over 40 begge to

Skrevet

Hvor gammel er du da?

Synes aldersforskjellen ikke er så stor når man er over 40 begge to

Jeg er 50. Menn på 57 har blitt for gubbete for meg. For meg funker det best med en jevnaldrende fyr.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 50. Menn på 57 har blitt for gubbete for meg. For meg funker det best med en jevnaldrende fyr.

Er 52 og sammen med en som er sju år yngre. Merker ikke noe aldersforskjell i det hele tatt. Ingen andre har kommentert det heller. Kunne fint vært sammen med en som var sju år eldre også jeg, null problem. 

Det viktigste er kjemien på alle plan. Vet om mange spreke og kjekke gutter som nærmer seg 60 :)

Anonymkode: 419f2...54c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært ute med en på 59 som var super hot og flott. 

Har vært ute med flere på rundt 56 som ser gubbete ut. 

Menn på 43 og 44 kan og være gubbete, men og være fantastisk

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er så rart. Jeg er kvinne og da jeg var singel hadde en en øvre grense på +5 år i forhold til hvem jeg datet. Gjorde et par unntak og datet noen som var 6-8 år eldre, men følte de ble for gamle. Nedover hadde jeg 1-2 år som grense (ønsket ikke en mye yngre mann).

Er nå sammen med en jevngammel mann og det er helt perfekt. Vi har vokst opp med det samme på barne-TV, de samme hittene i ungdomstiden osv og det er veldig fint å ha de samme "minnene" på mye, Vi er i 40-årene.

Anonymkode: 3a0f6...88f

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...