Gå til innhold

Fra Diane til Zyroba(ppiller)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom Diane ikke produseres mer, startet jeg på det som skulle tilsvare Diane ppiller tidlig i år. Men jeg har opplevd mye diffuse ting etter oppstart, som jeg mistenker kanskje kan være bytte til zyrona. Lurer på om andre har opplevd det samme, regner med vi er fleire som gikk på diane her.

jeg er blitt plaget med kviser, nupper, ømme bryst, jeg synes vippene mine har endret seg, huden har endret seg(ikke bare kviser) osv. Også har jeg aldri vært så mye syk som jeg har vært i år. Føler at kroppen er i ubalanse, og føler alt startet kort tid etter jeg gikk over til zyrona. Kanskje bare en tilfeldighet..

Anonymkode: 4f73f...89c

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 12.53):

Ettersom Diane ikke produseres mer, startet jeg på det som skulle tilsvare Diane ppiller tidlig i år. Men jeg har opplevd mye diffuse ting etter oppstart, som jeg mistenker kanskje kan være bytte til zyrona. Lurer på om andre har opplevd det samme, regner med vi er fleire som gikk på diane her.

jeg er blitt plaget med kviser, nupper, ømme bryst, jeg synes vippene mine har endret seg, huden har endret seg(ikke bare kviser) osv. Også har jeg aldri vært så mye syk som jeg har vært i år. Føler at kroppen er i ubalanse, og føler alt startet kort tid etter jeg gikk over til zyrona. Kanskje bare en tilfeldighet..

Anonymkode: 4f73f...89c

Hei!
Jeg har muligens bivirkninger av Zyrona, gikk på Diane lenge uten bivirkninger. Huden min har holdt seg fin av Zyrona så langt, men jeg sliter veldig med utmattelse, hodepine og kvalme. Jeg hadde kyssesyken i begynnelsen av januar, så det kan være det som henger igjen på meg. Men jeg føler egentlig at jeg har blitt verre selv om jeg tar det med ro, så kommer mest sannsynlig til å teste å slutte på Zyrona når jeg har fullført nåværende brett for å se om det har effekt. Men vil jo helt ikke slutte siden jeg kommer sikkert til å få masse kviser igjen...

Anonymkode: 65611...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...