AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Jeg møtte her i forrige uke ei, å vi tok en kaffe her i området jeg bor. Det var hun som tok initiativ til kontakt! Jeg følte kjemien var så som så, men hun var hyggelig. Møtte ei annen et par dager senere, og der var kjemien bra! Der fikk jeg en god følelse, og tror å håper hun følte det samme tilbake. Men det som er greia med hun jeg møtte først, er at ja hun foreslo tur neste uke og jeg sa meg enig. Så sender jeg melding og sa takk for sist, og fikk svar tilbake! Takk det samme. Så skrev jeg videre at vi får finne en dag vi kan gå en tur denne uka, og hun har ikke sett eller åpnet meldingen på messenger. Dette er 3 dager siden. Likevel er hun pålogget av og til på fb. Jeg synes jo dette er merkelig oppførsel fra ei som vil bli kjent. Hun er utenlandsk og bodd her i noen år, snakket greit norsk. Hun hadde ikke venner, så da er det jo enda mer spesielt spør du meg å drive på slik... Hva tenker dere om dette? hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 9c06a...d97
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Ja, det gjør jeg støtt og stadig. Sjekker ikke telefonen hver dag. I hvert fall ikke i helgene. Anonymkode: dba8c...be3 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Åja, det er rikelig av disse, og jeg har selv vært en av de alt ettersom hva og hvem det gjelder og øvrig situasjon rundt. Kan du ikke bare sende en ny melding da? Er det snakk om date eller mulig ny venninne? Kanskje hun ikke følte på noen kjemi når det kom til stykket. Anonymkode: 4b81b...679 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Åja, det er rikelig av disse, og jeg har selv vært en av de alt ettersom hva og hvem det gjelder og øvrig situasjon rundt. Kan du ikke bare sende en ny melding da? Er det snakk om date eller mulig ny venninne? Kanskje hun ikke følte på noen kjemi når det kom til stykket. Anonymkode: 4b81b...679 Venninne. Godt mulig ja. Men det går begge veier. Jeg følte heller ikke det. Det var helt greit. Men Hun pratet mye om seg selv, jeg derimot viste interesse å spurte henne å lyttet. Hun var veldig rask å avfeie mitt, og jeg opplevde at jeg måtte fortelle om meg selv. Men jeg er alltid for, å gi mennesker en sjanse. Ikke alltid første inntrykket er nok. Anonymkode: 9c06a...d97
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 Messenger, jeg får meldingene som varsel på telefonen og leser innholdet der. Det er ikke alltid jeg åpner Messenger-appen for å svare umiddelbart, og da kan det skje at jeg glemmer hele greia. Slike meldinger står sikkert som ulest i Messenger. Ikke vondt ment, men sånn er det bare. Send en ny melding? Anonymkode: f4b68...8a7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Man må sende noe veldig konkret som opptar folk, som virkelig ber om svar, ellers blir tenker folk, "jaja dette kan sikkert vente en stund" så glemmer de det. Eneste er at man må passe på å ikke bli for masete, så er jo en utfordring. Anonymkode: 50936...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Jeg hadde nok tatt det som et hint om at hun ikke vil møtes igjen. Anonymkode: e31d5...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå