AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 I det siste har det vært litt mye stress. Jeg leter etter et nytt sted å bo, prøver å organisere ting og tang til flytting, og har en slitsom konflikt pågående med barnefar som jeg ærlig talt ikke har forårsaket - hvor han straffer barnet i stedet for meg ved å nekte samvær, osv. Og dette gjør at jeg knapt klarer å løfte kroppen ut av senga om morgenen. Jeg er helt utladet, det kjennes ut som om kroppen "ikke virker" lenger. Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre? Har vært en del hos psykolog for å håndtere konflikten og forholdet mitt til barnefar, men det hjelper ikke på kroppen. Jeg spiser så sunt jeg får til, grønnsaker, nøtter, frukt og fisk om dagene. Drikker mye vann, tar vitaminer. Men jeg går rundt og er kvalm og sliten hele tida. Er det bare å vente til det går over? Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 3996c...286 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Nesten slik føles det for meg og svigerinnen min også, spesielt ved psykiske belastninger/stress. Det har vi konkludert med mange ganger; det psykiske eller mentale tærer så vanvittig på våre fysiske krefter. Ut fra våre erfaringer, vil jeg gjette på at det er konflikten med barnets far, og følelsene rundt, som er årsaken til kvalmen og svimmelheten. Det er en del drama i svigerfamilien min, og i forkant av sammenkomster eller høytider kan jeg gå med klump i magen og føle meg sliten og stressa i flere uker. Hvem blir hengt ut som syndebukken denne gangen? Hvordan vil det utarte seg? Hvem kommer til å krangle og bli splittet? Først en måned etterpå klarer jeg å senke skuldrene, og da er det som om både krefter og livsgnist våkner fra en dvale. Om det er noe du kan gjøre? Jeg har dessverre ikke noe godt svar på akkurat det. Jeg skal gi beskjed hvis jeg finner ut av det. 🙈 Anonymkode: f0a2c...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå