Gå til innhold

Suging etter utløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg elsker at dama suger meg etter utløsning. Det forlenger orgasmen på et vis. Er det flere som opplever det samme?

Anonymkode: 46fff...951

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en egen greie for min del. Følsomheten før og etter er forskjellig. Reaksjon på ulike stimuli er forskjellig. Min tenning er forskjellig. Men masse muligheter, ja. 

Før orgasme er det nesten bare snakk om å kjøre på høy intensitet. At hun skal "følge deg" gjennom bølgetopp og sensitiviteten etterpå krever samspill.

• Liker 1
Skrevet

Min mann elsker det. En sjelden gang kan det føre til en ekstra utløsning selv om ikke penis er skikkelig erigert,og etter lyden og reaksjonene å dømme,så er det en av de absolutt beste opplevelsene for ham.

Skrevet

Ja, hos oss er hans absolutte favoritt når jeg tar den dypt ned i halsen rett etter han har kommet, og at jeg gjør det veldig sakte siden han er så sensitiv. Så holder jeg den bare der mens jeg lager svelgebevegelse i halsen, som masserer rundt skaftet på han. 

Anonymkode: 82425...8ab

• Liker 3
Skrevet

Jeg suger til han sprutet i munnen, så lar jeg den renne ut pga liker ikke å svelge. Så etterpå suger jeg den ren...

Anonymkode: fb4bc...e57

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue81 skrev (På 16.8.2022 den 14.24):

Min mann elsker det. En sjelden gang kan det føre til en ekstra utløsning selv om ikke penis er skikkelig erigert,og etter lyden og reaksjonene å dømme,så er det en av de absolutt beste opplevelsene for ham.

Gjør det der med typen min etter orgasme. Holder han dypt nede i halsen og gjør svelgebevegelser helt til hele kroppen hans strammes og orgasme nummer 2 kommer ned i halsen min. Han får mye sterkere orgasme nummer to og på lydene hans og dømme, er dette ekstremt. Hans orgasme varer i evigheter føles det som.

Anonymkode: 88e19...2fe

• Liker 2
Skrevet
MuffinStud skrev (På 16.8.2022 den 11.04):

Det er en egen greie for min del. Følsomheten før og etter er forskjellig. Reaksjon på ulike stimuli er forskjellig. Min tenning er forskjellig. Men masse muligheter, ja. 

Før orgasme er det nesten bare snakk om å kjøre på høy intensitet. At hun skal "følge deg" gjennom bølgetopp og sensitiviteten etterpå krever samspill.

Dette er min erfaring også. I starten av forholdet vårt dyttet mannen meg omtrent bort etter utløsning, eller holdt meg fast så jeg ikke kunne bevege meg, for har nok hatt en del erfaring med kvinner som fortsetter like hardt, og han blir så sensitiv etter utløsning. Med tid, tillit, observasjon og å utfordre dette forsiktig, og selvfølgelig med god kommunikasjon, så vet jeg nå akkurat hvordan jeg kan fortsette for å forsterke og forlenge hans orgasme. 

Deilig for oss begge. 🥰

Anonymkode: b8b30...716

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er min erfaring også. I starten av forholdet vårt dyttet mannen meg omtrent bort etter utløsning, eller holdt meg fast så jeg ikke kunne bevege meg, for har nok hatt en del erfaring med kvinner som fortsetter like hardt, og han blir så sensitiv etter utløsning. Med tid, tillit, observasjon og å utfordre dette forsiktig, og selvfølgelig med god kommunikasjon, så vet jeg nå akkurat hvordan jeg kan fortsette for å forsterke og forlenge hans orgasme. 

Deilig for oss begge. 🥰

Anonymkode: b8b30...716

Deilig, gjorde samme erfaring og det endte etter hvert opp med at han fikk superorgasmer som varte veldig lenge. Har også etter hvert lært oss hvordan han på denne måten kan få både 2 og 3 orgasmer. Superdeilig for oss begge 2

Anonymkode: 88e19...2fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...