Gjest Gjest_Jj_* Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Var ute å jogget i dag. Pleier å gjøre det ofte. De siste 14 dagene har det blitt noe mindre pga det har vært skikkelig kaldt og jeg var litt småforkjølet. I dag var det mildt så jeg skulle ta meg en skikkelig tur. Jogget som vanlig, men etter 2-3 km med jogging uten stans måtte jeg stoppe opp litt. Kjente jeg ble litt anpusten. Har vært lettere plaget med astma når jeg var liten, men har omtret vokst det av meg. Når jeg stoppet opp så plutselig ble alt sortere og sortere, ble helt svimmel. Også gikk det over igjen. Da bare tok jeg det helt rolig de 2 siste km. Er det "normalt" å bli svimmel under en hard økt? Spess hvis en har vært syk før.
Gjest Jalileh Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg vil tro dette er normalt. Dette har skjedd meg også. Og kun når jeg har trent vekter. hadde du spist 1-2 timer før turen? Hvis dette gjentar seg så ville jeg snakket med legen din.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Jeg trente i 11 tiden. Hadde fri fra skolen i dag så jeg sov lenge og dro ut på joggetur før jeg spiste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå