AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Datteren min på to år bruker up and go ifra pampers, barnehagen her bruker vanlig bleier selv om jeg tar med bleier til min datter sier det de skal bruke sine. Og jeg har sagt at de er alt for trange! Lille for sikkelig stramme merker og brannsår nesten. Kjenner jeg blir frustrert. Har startet opp i barnehagen hvordan fungerer det egentlig med bleier? Anonymkode: a54b7...f17
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Up and Go er veldig lite praktisk ved bleieskift da hele underdelen må tas av ved bytte. Når de har 10+ unger å bytte på så tar det unødig mye tid. I vår barnehage var det greit å ha på buksebleie ved levering, men i barnehagen måtte vi ha vanlige bleier. Anonymkode: a81e7...988 16 1
Gjest Sunfl0wer Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Datteren min på to år bruker up and go ifra pampers, barnehagen her bruker vanlig bleier selv om jeg tar med bleier til min datter sier det de skal bruke sine. Og jeg har sagt at de er alt for trange! Lille for sikkelig stramme merker og brannsår nesten. Kjenner jeg blir frustrert. Har startet opp i barnehagen hvordan fungerer det egentlig med bleier? Anonymkode: a54b7...f17 Barnehager ønsker teipbleier pga mye ekstra arbeid med trusebleier. Men er så klart ikke bra at de presser på henne for små bleier da. Så du må bare si klart ifra at det ikke er greit og ta med teipbleier i rett størrelse.
~white lady~ Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 Du må kjøpe inn en str større eller et annet merke. I barnehagen brukes vanlige bleier og ikke trusebleier nettopp pga ekstraarbeid. 8
Orly Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 Da må du kjøpe vanlige bleier, up and go vil man ikke ha i barnehagen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Kjøp teipbleier i rett størrelse. Eller avvenning av bleier. Du vil ikke være den som krever up and go, det fungerer bare ikke Anonymkode: 66a5a...e19
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 Som de andre sier: i bhg gir up and go mye ekstraarbeid. I vår bhg har vi fått klar beskjed om at det ikke er lov, vi må ta med vanlige tape-bleier. Merkelig at de ikke gir deg beskjed om det, høres ut som om de sliter litt med kommunikasjonen. Anonymkode: 0cd20...c9d 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 Brannsår 😂 Det var da voldsomt til overdrivelse. Kjøp større størrelse = Problem løst. Anonymkode: d5bca...fae 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Skrevet 16. august 2022 Må du kjøpe bleier og levere i barnehagen? Da må du kjøpe teipbleier. Om noen foreldre her sender med up and go sender vi det hjem igjen med en beskjed om å kjøpe teipbleier. Anonymkode: 3e4bd...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Skrevet 16. august 2022 Om barnet får stramme merker og «brannsår» må dere stramme de bleiene noe veldig eller kjøpe veldig små bleier. Vi bruker up and go hjemme, men skjønner godt barnehagen ikke ønsker det. Litt forskjell skifte på 1-2 barn, og 12 barn. Anonymkode: 0b623...b26 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå