Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, dette er flaut, men jeg trenger tips.

Går straks over i 3. Trimester, og jeg innser at jeg kommer til å ha problemer med å tørke meg etter nr. 2 på do innen jeg har født.

Jeg er rett og slett for stiv i ryggen til å bruke hånda bakfra eller fra siden, så det alternativet jeg har nå, er å ta henda ned mellom beina foran. Er selvsagt supernøye med å ikke dra avføring fremover mot skjede og urinveier, det har gått fint hittil.

Men må begynner magen å bli større og ikke minst vondere. På et eller annet tidspunkt må det jo si stopp for hvor langt bak jeg kommer? Per nå må jeg passe på at bukse og truse er godt nede på leggene for å kunne komme ordentlig til. Og det er enda en del uker igjen…

Hva har dere andre gravide, litt store pg støle gjort i denne situasjonen??

Anonymkode: ea1d2...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så nyttig for deg kanskje men i den fasen var spyledo gull verdt😬

Ellers så synes jeg det hjalp å bruke krakk til beina slik at stillingen ble bedre med knekk i hofta.

Anonymkode: a8e33...c0b

Skrevet

Fortsatt forresten med krakk etterpå😆

Skrevet

Uke 39 her og har hatt samme prosess som deg! Nå siste uken har det vært skikkelig utfordrende, men det er overraskende hvor lang en greier å bli i armen når en må 😅 

Det meste jeg skal foreta meg nå medfører egentlig noen ekstra utfordringer så holder fokus på mål og vet at det bare er snakk om toppen et par uker til!

Anonymkode: 7d1ad...5c6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke så nyttig for deg kanskje men i den fasen var spyledo gull verdt😬

Ellers så synes jeg det hjalp å bruke krakk til beina slik at stillingen ble bedre med knekk i hofta.

Takk for tips!

Jeg håpte bideet vi har kunne være til hjelp, men der føler jeg også at jeg bare kommer til fram til skjeden osv med vann😂🙈

Skrevet

Jeg hadde en periode en skade som gjorde at jeg ikke klarte å tørke meg, da gikk jeg rett og slett i dusjen og spylte meg etter å ha hatt avføring. 

Anonymkode: fe316...053

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde en periode en skade som gjorde at jeg ikke klarte å tørke meg, da gikk jeg rett og slett i dusjen og spylte meg etter å ha hatt avføring. 

Anonymkode: fe316...053

Tror nesten det er det jeg kommer til å ende opp med her😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...