AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Er det noen som har brukt dette. Lyst å prøve men dyrt å kjøpe inn Sparer jo kr viss det er bra da. Kan ikke bruke menskopp pga smerter. Anonymkode: bbf93...33c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Nei og nei takk 🤢 Anonymkode: a7f1e...202 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Jeg kjøpte noen ved ett uhell på Zalando, de var ikke så kjempe dyre. Jeg synes faktisk de funker veldig bra jeg. Syntes ikke de luktet og merket ikke noe kliss i trusa. Det eneste jeg ville bemerket var at de hadde en øreliten skraslete lyd da jeg beveget meg. Det skal sies at jeg blør lite. Jeg likte ikke skraslelyden, men kommer til å fortsette å bruke de om nettene, til det så funker de ypperlig. Anonymkode: fb40c...ba7
-Missi- Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Jeg har ei😊veldig fornøyd med den! Mer miljøvennlig enn bind også når man bare vasker den og bruker på nytt. Foreløpig bare 1 men tenker egentlig kjøpe 2 til. Mest behagelige mensen opplevelse den 1. Med menstruse😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå