AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #1 Skrevet 16. august 2022 Jeg har funnet ut at morgensex ikke er gunstig for meg. Jeg blir utladet og slapp etterpå, og mister litt piffen. Litt som at kruttet blir brukt opp... For meg er sex mye bedre for innsovning, eller om jeg likevel skal ha en lat søndag. Andre som har det slik? En svensk skiløper fortalte for noen år siden ærlig om at han hadde et onaniprogram som han fulgte. Dette var viktig for hans prestasjon. Men det var en ting han aldri gjorde - ingen utløsning på renndag. Da måtte pungen være full av "livskraft", som han sa. Anonymkode: 793e2...823 1
Fioljenta Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 For oss er det sånn at han blir utmattet og jeg blir oppladet av sex. Så... morgensex er bra for meg og kveldssex for ham. ;-)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Aldri vært noen tilhenger av morgensex. Fikser ikke sex rett etter oppvåkning. Morgenånde og trynet fullt av søvn😅. Kun søvn, dusj og kaffe som frister🤷🏼♀️ Anonymkode: 80f24...3c9 3
Gjest Drigo Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 For meg gir morgensex god motivasjon til å gå i gang med nye prosjekter. Blir klar i toppen og i godt humør. 😁
Geojak Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 Definer morgensex.. Vi hadde nylig en lørdag, stått opp spist frokost, og en tur i dusjen, jeg skulle på butikken... Ble stoppet av henne på veien ut, hun hadde lyst på sex, og når lysten hennes først er der, må vi benytte oss av stunden 🥰 (er jo ikke så ofte lysten hennes dukker opp om dagen) Vet ikke om dette går innunder definisjonen av "morgensex"? Så det ble sex, jeg kledde meg og gikk på butikken rett etterpå, følte meg kvikk og litt skjelven, opplevelsen satt faktisk litt i kroppen enda. Tenkte mest på "synes det på meg at jeg nettopp har hatt sex". Vi opplever sex på morgenen (når det en sjelden gang skjer) som en oppkvikker, og ikke noe som tapper oss for energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå