Gå til innhold

Hvordan ser et daglig kosthold på 1300 kcal ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kostholdvertøyet.no

Anonymkode: d5bba...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wegovy? Du er jo overvektig nok. Men det koster. Jeg har gått ned ti kilo på tre måneder og er nå halvveis. Mange a-ha opplevelser på hvordan jeg burde spise, samt kommet i gang med trening. Er klar over at jeg faktisk må endre livsstil, og jobber med det aktivt . Med god hjelp fra wegovy. 

Anonymkode: 57a2b...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ser at min post er fjernet, men det må være en misforståelse. Altså, det jeg mente var at jeg ikke tror at det er nødvendig å spise så få kalorier.

Så brukte jeg et måltid jeg hadde som eksempel, bestående av 300 g laks med soyasaus og avokado med olivenolje og balsamico. Dette måltidet var nok over 1000 kalorier. Det var ett av mine måltider den dagen. Jeg spiste også frokost og lunsj. Men proteinrike måltider gjør i hvert fall meg mett over lenger tid, jeg ble ikke sulten igjen før 10.30 neste dag.

I det siste har jeg fokusert på å spise sunn mat, i stedet for prosessert mat, snacks snop og alkohol. I tillegg forsøker jeg å være aktiv en time hver dag. Det virker faktisk. I dag fikk jeg på meg en bukse som ikke har passet. Utgangspunktet mitt var ganske likt ts sitt utgangspunkt. Jeg har gått ned over 2 kg med min metode, uten å være sulten.

Anonymkode: df950...45a

Må bare presisere, utgangspunktet mitt er ikke likt ts sitt, men likt hun på 165 cm som veier 65 kg som dro opp den gamle tråden igjen.😆

Anonymkode: df950...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt elendig kosthold...sorry.

Spise ordentlig mat, 3-4 måltider om dagen. Glem snacking.

Anonymkode: 04faf...a67

Takk, men nei takk. Husk at jeg skrev ett eksempel, tok bare dagen i går for enkelhets skyld. 

Jeg fungerer utmerket uten kjøtt. 💚

Anonymkode: 59372...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wegovy? Du er jo overvektig nok. Men det koster. Jeg har gått ned ti kilo på tre måneder og er nå halvveis. Mange a-ha opplevelser på hvordan jeg burde spise, samt kommet i gang med trening. Er klar over at jeg faktisk må endre livsstil, og jobber med det aktivt . Med god hjelp fra wegovy. 

Anonymkode: 57a2b...997

Synes du det skal være det første man prøver? TS har vel ikke sagt noe om hva hun har prøvd før.

Mange får bivirkninger av den, og vi vet faktisk lite om langtidseffektene. Kritiserer ikke at den finnes, men burde kanskje ikke være førstevalget?

Har for øvrig selv gått på sterke medisiner som herja skikkelig med kroppen min. Resultatet ble bra, men ville ikke gjort det uten å prøve andre ting først.

Anonymkode: c1216...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, men nei takk. Husk at jeg skrev ett eksempel, tok bare dagen i går for enkelhets skyld. 

Jeg fungerer utmerket uten kjøtt. 💚

Anonymkode: 59372...5f5

Det finnes mer enn kjøtt å spise ja, men det er nok det mest næringsrike et menneske kan få i seg. Fisken vår svømmer i et skittent hav, mens du får tak i god kylling og kjøtt :) 

Anonymkode: 04faf...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...