Gå til innhold

Tinderdaten som ikke svarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kort affære med en fyr ifra tinder for en liten stund tilbake i slutten av Juni. Vi ble enige om å møtes igjen,  da vi sa hadet til hverandre og jeg var på vei hjem med trikken. Men han tok ikke kontakt. Antok han ikke var interessert.... vi hadde ikke sex. Men ble litt kos i senga osv. han lånte meg en lue som han hadde hjemme, som jeg hadde på meg på vei hjem,  sminken og håretfra gårsdagen var stygg og jeg ville ikke se ekkel ut

videre ventet jeg 1 uke for å se om han sendte melding. Vi følger hverandre på insta og har han på snap. Men ingen melding. Jeg liker ikke å ha noen andre gjenstander hjemme hos meg, og liker å gi de tilbake så fort som mulig. Og sendte melding på snap: hei hvordan går det? Jg har fortsatt lua di og vil gjerne gi den tilbake til deg, når kan du møte meg? Han åpnet meldingen, og svarte aldri... begynner å lure på om han er sur. Syns det var litt rart å ikke svare på det.  jeg klarte ikke å bli våt  i senga, selvom jeg ga han BJ og han fingret meg og slikket meg. Og han skjønte det at jg ikke ble tent. og spurte hva er galt. "Er bare sånn i fylla at jeg kan være tørr" svarte jeg. Jeg er absolutt ikke tiltrukket av denne fyren merket jeg, han kom veldig fort, digget meg. Men ville ha han som venn istedet siden han var så snill og hyggelig. Syns synd på han får dårlig samvittighet ovenfor han. Han skjønte at jg ikke ble tent av han. Prøvde å se for meg han i uniform i senga. Siden han er politi, men fremdeles klarte jeg ikke å bli tent av han..... men vil ikke bli minnet på han og lua. Vil ikke ha lua hans hjemme hos han. Hva skal jeg gjøre? Sende til arbeidsplassen i posten? Eller gi det til politipatrulje da de ofte  er å se rundt i byen, og si at det er mistet eller noe?  han har vist meg rundt i arbeidsplassen på nattetid, da han måtte hente noe på arbeidplassen så jeg fikk bli med. Vi bor i samme by. Begge to var fulle da vi møttes. Og hadde drikki ganske mye. 

Anonymkode: c657e...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kast den i søppla. det er en lue. 

• Liker 6
Skrevet

Oh lord.. 

Anonymkode: f69c9...4d0

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor så mye styr for en lue? Han ga tydeligvis tydelig tegn på at han ikke er intr i å ha den tilbake

• Liker 11
Skrevet

Du vet vel hvor han bor, da er det en enkel sak å legge lua i postkassen hans, eller bare legge den utenfor døren for den del. Men jeg tror ikke den lua betyr så mye for ham, da ville han svart deg. Du leverer den i hvert fall ikke til en politipatrulje, det virker helt hinsides!

Du virker ganske spesiell ut fra hvordan du skriver, det oppdaget han vel, og trakk seg unna.

Anonymkode: 9834f...811

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Skaff hjelp. Seriøst. 

Anonymkode: 64829...07e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Her er det du skal gjøre:

1a) Kast lua i søpla

eller

1b) Legg lua i postkassa hans/utenfor døra hans

deretter

2) Kom deg videre i livet, glem denne mannen

Han bryr seg tydeligvis ikke om lua siden han ikke svarte deg. Så følg oppskriften min over. Jeg anbefaler 1a.

Anonymkode: b5dea...9f8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Doner lua til Fretex, så slipper du å ha den liggende - i tillegg har du gjort en god gjerning. Lue-tid er rundt hjørnet, dessverre. 

Ikke ha dårlig samvittighet for det. Hadde denne lua vært viktig hadde han nok etterlyst den for lengst. Iallfall svart deg. 

• Liker 1
Skrevet

Tror TS bruker den lua som et påskudd til å treffe ham igjen...

Hun vet hvor han bor, men lurer på om hun skal levere lua til en tilfeldig politipatrulje. Tviler egentlig på at historien er sann.

Anonymkode: 9834f...811

• Liker 2
Skrevet

Klassisk eksempel på at du har ligget oppover. Og at fyren ikke er mer intr i deg da han kan fritt velge mellom jenter som ser bedre ut enn deg. 

Slutt å gjør denne klassiske feilen. Aksepter også at Tinder for de aller fleste handler om sex - ikke livslangt monogami.

Anonymkode: 3133f...57a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde en kort affære med en fyr ifra tinder for en liten stund tilbake i slutten av Juni. Vi ble enige om å møtes igjen,  da vi sa hadet til hverandre og jeg var på vei hjem med trikken. Men han tok ikke kontakt. Antok han ikke var interessert.... vi hadde ikke sex. Men ble litt kos i senga osv. han lånte meg en lue som han hadde hjemme, som jeg hadde på meg på vei hjem,  sminken og håretfra gårsdagen var stygg og jeg ville ikke se ekkel ut

videre ventet jeg 1 uke for å se om han sendte melding. Vi følger hverandre på insta og har han på snap. Men ingen melding. Jeg liker ikke å ha noen andre gjenstander hjemme hos meg, og liker å gi de tilbake så fort som mulig. Og sendte melding på snap: hei hvordan går det? Jg har fortsatt lua di og vil gjerne gi den tilbake til deg, når kan du møte meg? Han åpnet meldingen, og svarte aldri... begynner å lure på om han er sur. Syns det var litt rart å ikke svare på det.  jeg klarte ikke å bli våt  i senga, selvom jeg ga han BJ og han fingret meg og slikket meg. Og han skjønte det at jg ikke ble tent. og spurte hva er galt. "Er bare sånn i fylla at jeg kan være tørr" svarte jeg. Jeg er absolutt ikke tiltrukket av denne fyren merket jeg, han kom veldig fort, digget meg. Men ville ha han som venn istedet siden han var så snill og hyggelig. Syns synd på han får dårlig samvittighet ovenfor han. Han skjønte at jg ikke ble tent av han. Prøvde å se for meg han i uniform i senga. Siden han er politi, men fremdeles klarte jeg ikke å bli tent av han..... men vil ikke bli minnet på han og lua. Vil ikke ha lua hans hjemme hos han. Hva skal jeg gjøre? Sende til arbeidsplassen i posten? Eller gi det til politipatrulje da de ofte  er å se rundt i byen, og si at det er mistet eller noe?  han har vist meg rundt i arbeidsplassen på nattetid, da han måtte hente noe på arbeidplassen så jeg fikk bli med. Vi bor i samme by. Begge to var fulle da vi møttes. Og hadde drikki ganske mye. 

Wow, og han er politi?? Som ikke klarer å svare og avslutte høflig?? For et land dette har blitt.....gremmes

Anonymkode: aaea5...550

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Klassisk eksempel på at du har ligget oppover. Og at fyren ikke er mer intr i deg da han kan fritt velge mellom jenter som ser bedre ut enn deg. 

Slutt å gjør denne klassiske feilen. Aksepter også at Tinder for de aller fleste handler om sex - ikke livslangt monogami.

Ja, han får sove med ei hore istedet.det er jo snart knulletorsdag

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, han får sove med ei hore istedet.det er jo snart knulletorsdag

Han sover nok mest sannsynlig med noen som ser bedre ut enn deg.

Skrevet

Legg den i postkassen hans og gå videre med livet ditt. Hvis du ikke gidder legge så «mye» i å levere den tilbake kast den i bosset eller i nærmeste Fretex-container. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er fornøyd med mitt utseende. Hører ofte at jeg er svært pen. Men prøver du å få meg til å føle meg dårlig ved å skrive sånne kommentarer eller hva er problemet?Syns ikke det er veldig hyggelig å skrive til noen at han sover med noen som ser bedre ut enn deg. Gutter bryr seg uansett ikke om utseendet når de sover med noen. Så du får gi faen i å skrive sånne kommentarer. Få det bedre med deg selv. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kutt ut det greiene der.

Anonymkode: 51bef...f1c

• Liker 2
Skrevet

Glem han og luen. Du tenner ikke på han og vil være hans venn. Han har nok ikke vært på Tinder for å få seg en venn. Det er ikke noe potensiale der. Han vil ikke bruke mer tid på deg

Anonymkode: c610d...50e

Skrevet

Du høres veldig spesiell ut.

kast luen

Anonymkode: bdae4...a4d

Skrevet

Hvor gamle er dere? Hvor gammel er han?

Anonymkode: 82ce0...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...