AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #21 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er dame 41 år og har hatt litt samme utfordring. Du må være mere spesifikk, send et bilde feks sa venninna mi. Min ff har trodd jeg vil bli «voldtatt» av to menn omtrent når alt jeg vil ha er gammeldags oppdragelse😄 Anonymkode: 7456a...77e Haha oisann! Kommunikasjon begge veier er vel ganske så viktig. 😆 Anonymkode: b0d47...1e2
Ost Skrevet 16. august 2022 #22 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må nok jobbe mer med å åpne meg om hva jeg liker, vil prøve osv. Det er ingen er tankelesere, ser den. - Har bare så lyst at mannen skal forstå hva jeg vil ha, uten at jeg må si det🙈 (er sjenert når det kommer til å si hva jeg ønsker). Takk for innspill. -Ts Anonymkode: b0d47...1e2 Det er jo en risiko at fyren vil tenke "Hæ, du tuller?" om det er noe han ser på som sært. Men bedre å bare si hva du vil prøve enn å bare ignorere det. I verste fall sier han at han ikke ønsker å prøve det - så må du finne ut av om det er noe som er såpass viktig for deg at du må revurdere forholdet. Om han er skeptisk er det jo bare å prøve, ta det litt rolig og se hvordan det utvikler seg, evt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #23 Skrevet 16. august 2022 Ost skrev (48 minutter siden): Det er jo en risiko at fyren vil tenke "Hæ, du tuller?" om det er noe han ser på som sært. Men bedre å bare si hva du vil prøve enn å bare ignorere det. I verste fall sier han at han ikke ønsker å prøve det - så må du finne ut av om det er noe som er såpass viktig for deg at du må revurdere forholdet. Om han er skeptisk er det jo bare å prøve, ta det litt rolig og se hvordan det utvikler seg, evt. Takk for innspill. Jeg skal definitivt tørre å si fra hva jeg ønsker i et evt.nytt forhold. Så får det 'briste eller bære'. Tenker jeg! -Jeg er passe ny-singel så foreløpig får jeg bare fantasere videre en stund til. -ts Anonymkode: b0d47...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #24 Skrevet 16. august 2022 Hvor bor du da? Er du på Vestlandet, kan jeg godt hjelpe deg 😉 -Dominant mann, 47 Anonymkode: 5d878...bef
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #25 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor bor du da? Er du på Vestlandet, kan jeg godt hjelpe deg 😉 -Dominant mann, 47 Anonymkode: 5d878...bef Takk for fristende tilbud😉 -jeg befinner meg et godt stykke unna Vestlandet (dessverre)🙏😇 Anonymkode: b0d47...1e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå