Gå til innhold

Fantasier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å finne meg en mann/elsker som vet hva han driver på med mtp sex. Jeg kunne tenkt meg litt røff sex der mannen bestemmer over meg og samtidig ønsker å tilfredstille meg uten at han tenker på seg selv. (Han får gjengjeldelse etterpå). 

Jeg ville f.eks likt å bli "teas'et" til randen av sammenbrudd, smekket på rumpen og blitt holdt fast. Jeg er dessverre bare vant med "vanlig samkven" i 10-20 minutt så er det hele over. Det er jo først da jeg er klar😇 og oralsex har jeg ikke opplevd å motta på flere ti-år. Er blitt singel etter å ha vært sammen med en følelsmessig utilgjengelig fyr. Han var lite erotisk av seg, dessverre for meg. 

Lurer på om jeg noen gang skal få oppleve litt spanking😜

Er det noen som har peiling på hvor jeg finner en "Handy-Hulk" ?

K-53

Anonymkode: b0d47...1e2

Skrevet

Du kan jo prøve Tinder? Men når det er sagt, det er LANGT mellom båtene. Dessverre er mange menn store i kjeften, men svært lite spennende og lydhøre når det kommer til stykket. :) 

Anonymkode: d6c28...fe7

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan jo prøve Tinder? Men når det er sagt, det er LANGT mellom båtene. Dessverre er mange menn store i kjeften, men svært lite spennende og lydhøre når det kommer til stykket. :) 

Anonymkode: d6c28...fe7

Tenk om man sa det samme om kvinner? 

Realiteten er nok mer det at de av dere som klager over dette ikke er blant kvinnene som kan velge blant de beste mannfolkene. Og dermed ender opp med litt som det du beskriver. 

Anonymkode: af87c...68b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Realiteten er nok mer det at de av dere som klager over dette ikke er blant kvinnene som kan velge blant de beste mannfolkene. Og dermed ender opp med litt som det du beskriver. 

Eller at man bare ikke er særlig flink til å kommunisere hva man liker, hva man vil prøve/gjøre, etc.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at det første steget er å komme dit at å snakke om fantasien med partner ikke reduserer fantasien/opplevelsen.

Jeg tenker også at dette er sted folk fort er ukomfortable. Så det kan hende at du har sagt eller gjort noe som gjør at partner kvier seg for å åpne seg. 
Hvis hun tilsynelatende snakket løst om å få et klaps på rumpa og han har moralisert rundt dette med å "slå kvinner", så kan det hende at han ikke hører noe mer resten av livet.

Så jeg tenker det å snakke om sine egne lyster, være lydhør og raus for partners sine ønsker og ikke minst gi dette tid og tålmodighet når partner prøver seg frem. Det kan hende at første gang din vanlige partner prøver seg på å dominere deg, så er det stor sjanse for litt mageplask her og der og langt mindre ekstremt enn du kunne tenke deg.
Så skap et trygt rom for å prøve og feile.

Husk at belønningen kan være at du gjenoppdager seksuell spenning og at soverommet med partner blir enda mer spennende enn da dere først skulle ha sex.

• Nyttig 2
Skrevet
MuffinStud skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at det første steget er å komme dit at å snakke om fantasien med partner ikke reduserer fantasien/opplevelsen.

Jeg tenker også at dette er sted folk fort er ukomfortable. Så det kan hende at du har sagt eller gjort noe som gjør at partner kvier seg for å åpne seg. 
Hvis hun tilsynelatende snakket løst om å få et klaps på rumpa og han har moralisert rundt dette med å "slå kvinner", så kan det hende at han ikke hører noe mer resten av livet.

Så jeg tenker det å snakke om sine egne lyster, være lydhør og raus for partners sine ønsker og ikke minst gi dette tid og tålmodighet når partner prøver seg frem. Det kan hende at første gang din vanlige partner prøver seg på å dominere deg, så er det stor sjanse for litt mageplask her og der og langt mindre ekstremt enn du kunne tenke deg.
Så skap et trygt rom for å prøve og feile.

Husk at belønningen kan være at du gjenoppdager seksuell spenning og at soverommet med partner blir enda mer spennende enn da dere først skulle ha sex.

Tusen takk for tilbakemeldingen. 

Jeg var i et forhold i 7 år nå sist og jeg formidlet at jeg godt kunne like at han klapset meg på rumpa. Men nei, han ville ikke "slå meg", som han sa. Han var ikke like leken og lysten som meg, dessverre. Og når jeg først turde å åpne meg om dette for kjæresten for så å ikke bli møtt på halvveien, så spurte jeg aldri mer om det. Trist i grunn. 

Skrevet
Ost skrev (2 timer siden):

Eller at man bare ikke er særlig flink til å kommunisere hva man liker, hva man vil prøve/gjøre, etc.

Jeg må nok jobbe mer med å åpne meg om hva jeg liker, vil prøve osv. Det er ingen er tankelesere, ser den. - Har bare så lyst at mannen skal forstå hva jeg vil ha, uten at jeg må si det🙈 (er sjenert når det kommer til å si hva jeg ønsker). Takk for innspill. -Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg var i et forhold i 7 år nå sist og jeg formidlet at jeg godt kunne like at han klapset meg på rumpa. Men nei, han ville ikke "slå meg", som han sa. Han var ikke like leken og lysten som meg, dessverre. Og når jeg først turde å åpne meg om dette for kjæresten for så å ikke bli møtt på halvveien, så spurte jeg aldri mer om det. Trist i grunn. 

Velbekomme.

Og det er som sagt veldig vanlig. Han skjønte verken hva han ødela eller hva han gikk glipp av. Og det var helt sikkert glemt allerede neste uke for hans del.

Det å bli møtt på halvveien, som du sier, er viktig. En annen liten detalj er at det gjør så mye dersom partner ikke bare hadde prøvd å klapse deg på rumpa, men også gjorde noe ekstra (enten ved å si noe eller å variere dasking med både en og to hender samtidig for så å gripe deg og kjøre intens doggie). Dermed vise at han ikke gjør det som et "pliktløp" ovenfor deg, men at han utforsker det også for sin egen del.

Skrevet

Det er masse menn som liker dominans så det bør ikke være vrient for ts å finne noen. Lag deg en profil på sukker, match, etc etc. Skriv at du har sans for litt "gammeldags oppdragelse", evt at du ikke er helt A4. så skal du se.

• Hjerte 1
Skrevet
MuffinStud skrev (2 minutter siden):

Velbekomme.

Og det er som sagt veldig vanlig. Han skjønte verken hva han ødela eller hva han gikk glipp av. Og det var helt sikkert glemt allerede neste uke for hans del.

Det å bli møtt på halvveien, som du sier, er viktig. En annen liten detalj er at det gjør så mye dersom partner ikke bare hadde prøvd å klapse deg på rumpa, men også gjorde noe ekstra (enten ved å si noe eller å variere dasking med både en og to hender samtidig for så å gripe deg og kjøre intens doggie). Dermed vise at han ikke gjør det som et "pliktløp" ovenfor deg, men at han utforsker det også for sin egen del.

Takk for at du tar deg tid til å skrive.

Det er veldig bra for meg å høre forskjellige vinklinger. Han hadde nok glemt "mine lyster" allerede like etterpå jeg hadde sagt det.

Jeg tar erfaringene fra dette forholdet til meg. Viktig lekse til meg selv er å ikke bli værende for lenge i et forhold som ikke fungerer. (Ikke bare sexen som avgjorde at forholdet tok slutt). 

Har hatt en flørt/kun klining (ikke sex ennå) med en mann på 39 år og han har bedt meg hjem til han. Vi begge vet jo hva det fører til. Får tenke litt på saken😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for innspillet. -ts.

Din realitet stemmer ikke med min realitet. Hvem er "de beste mannfolkene"? 

Jeg for min del kan velge 'hvem jeg vil' men jeg vet jo ikke på forhånd hvem som passer til meg mtp sexlyster. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg må nok jobbe mer med å åpne meg om hva jeg liker, vil prøve osv. Det er ingen er tankelesere, ser den. - Har bare så lyst at mannen skal forstå hva jeg vil ha, uten at jeg må si det🙈 (er sjenert når det kommer til å si hva jeg ønsker). Takk for innspill. -Ts

For å få til dette så kreves tillitt. Og det er derfor dominans (som det er det du beskriver) er vanskelig å få til med tilfeldige folk. Så tillitt og masse kommunikasjon. Forstår det kan være flaut å fortelle, men du kan jo bare starte forsiktig og la de mørkere fantasiene ligge litt. Når du etter hvert tør å åpne deg så vil du sette pris på det og det kan fort bli en del av forspillet. Dessuten blir vi menn stort sett bare mer entusiastiske overfor damer som våger å være litt direkte. ;)

Skrevet
Kjetting skrev (2 minutter siden):

For å få til dette så kreves tillitt. Og det er derfor dominans (som det er det du beskriver) er vanskelig å få til med tilfeldige folk. Så tillitt og masse kommunikasjon. Forstår det kan være flaut å fortelle, men du kan jo bare starte forsiktig og la de mørkere fantasiene ligge litt. Når du etter hvert tør å åpne deg så vil du sette pris på det og det kan fort bli en del av forspillet. Dessuten blir vi menn stort sett bare mer entusiastiske overfor damer som våger å være litt direkte. ;)

Tusen takk☺️ -det er nyttig for meg å få innsyn i hva en mann tenker. Skal ta til meg at jeg med fordel kan bli litt mer direkte i et evt.nytt forhold. 

- Har ikke mer mørkere fantasier enn bl.a det jeg har nevnt. Så jeg er nok klar for en mild variant av dominans men ikke noe ekstremt. Har ennå tilgode å bli skremt da🙈

Skrevet

Når det kommer til å uttrykke sine lyster og fantasier er chat et fint hjelpemiddel om man er litt sjenert. Dessuten er dine ønsker noe en god del menn er komfortabel med og gjerne gjennomfører. 
Dessverre finnes det jo noen som mener seg fornøyd med et klaps på baken som man knapt kjenner. Og det blir helt feil for meg. 

Skrevet
Blåjojo skrev (4 minutter siden):

Dessverre finnes det jo noen som mener seg fornøyd med et klaps på baken som man knapt kjenner. Og det blir helt feil for meg. 

Erfaringsmessig så kan det gå mye lenger..., men et sted må man jo starte. For en som er helt ny i dette så kan noen klaps være helt i utkanten av det de tør fantasere om.

Skrevet
Kjetting skrev (14 minutter siden):

Erfaringsmessig så kan det gå mye lenger..., men et sted må man jo starte. For en som er helt ny i dette så kan noen klaps være helt i utkanten av det de tør fantasere om.

Helt enig. Men om en kvinne ønsker (og forventer!) et skikkelig klaps på baken, så er et lite dask som knapt kjennes en skikkelig nedtur.

Skrevet
Blåjojo skrev (24 minutter siden):

Helt enig. Men om en kvinne ønsker (og forventer!) et skikkelig klaps på baken, så er et lite dask som knapt kjennes en skikkelig nedtur.

Ok, sånn sett. Ja, det er sant og jeg har hørt om en del kvinner som har den erfaringen. Noe av problemet er nok at det er en del menn som egentlig ikke er dominante, men som gjerne vil prøve. Da kan det fort bli litt tamt. I hvert fall for en dame som vet hva hun vil ha.

Skrevet
Kjetting skrev (58 minutter siden):

Ok, sånn sett. Ja, det er sant og jeg har hørt om en del kvinner som har den erfaringen. Noe av problemet er nok at det er en del menn som egentlig ikke er dominante, men som gjerne vil prøve. Da kan det fort bli litt tamt. I hvert fall for en dame som vet hva hun vil ha.

Jeg tror også at de gjerne vil prøve. Men om du ikke har det i deg naturlig, så er det kanskje vanskelig å lære seg opp til det? Min erfaring tilsier i allefall at det er sånn.

Skrevet

Jeg er dame 41 år og har hatt litt samme utfordring. Du må være mere spesifikk, send et bilde feks sa venninna mi. Min ff har trodd jeg vil bli «voldtatt» av to menn omtrent når alt jeg vil ha er gammeldags oppdragelse😄

Anonymkode: 7456a...77e

Skrevet
Blåjojo skrev (18 minutter siden):

Jeg tror også at de gjerne vil prøve. Men om du ikke har det i deg naturlig, så er det kanskje vanskelig å lære seg opp til det? Min erfaring tilsier i allefall at det er sånn.

Enig, det er min erfaring også.  Jeg tenker at man må ha det naturlig i seg. -jeg vil ikke at sexpartner skal gjøre ting vedk. ikke er komfortabel med. Det blir turn off for min del, å vite at dette er ikke 'ektefølt' fra partners side.

-ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...