Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er rart at kjæresten ikke klår så mye? 

ikke mye erotikk i hverdagen, selv om jeg vet han har hatt det med tidligere kjærester. 

er det jeg som er rar som føler det er litt rart? 

Anonymkode: 30e5c...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette er som om jeg selv skulle ha skrevet det. 

Vet du detaljert om hvordan de tidligere forholdene har vært da? Mtp erotikk i forholdene han har vært i. 

Min eks oppførte seg som du beskriver. Det var lite erotikk og kjærtegn i hverdagen, det var kun etter vi hadde lagt oss under teppet at han til nød kunne ta på meg. To stryk på rumpa og litt knaing på puppene, så var forspillet over😑 og ikke var det så lett for meg å kommunisere hvordan jeg ville ha det. Null komplimenter. Da ble det til at jeg tok til takke med "brødsmuler" - minimalt med kos. Jeg følte til slutt at jeg var "sexgal" i forhold til hans behov. Ikke bra for forholdet. Jeg følte meg ikke verdsatt.

Jeg lengta etter at han kunne ta rundt meg og kyssa meg f.eks i nakken, halsen, panna. Men neida, null fysisk kontakt og null 'koseprat". 

Jeg tenker at min eks er/var følelsesmessig utilgjengelig. Kanskje kjæresten din også er det?

Og nei, jeg syns ikke det er rart at du stusser på hvorfor han ikke klår mer. 

For meg ble dette et digert rødt flagg til slutt. For å redde meg selv måtte jeg til slutt gå fra han. Selv om jeg ennå var glad i han. Det kan være tøffe tak i kjærlighetslivet. 

Mitt tips er å snakke med han. Før det blir for sent🤗

Anonymkode: efe1a...8f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

selv om jeg vet han har hatt det med tidligere kjærester. 

På hvilket nivå vet du dette, og fra hvem?  Jeg skjønner at du lett legger dette på deg selv, men det kan ha skjedd forandringer hos ham, og det er tanker og bekymring som skyver kosetrangen unna. Jeg var f.eks deprimert en periode, og greide ikke snakke så mye om det, men fikk et veldig behov for kroppskontakt og kos. Det kan slå alle veier. 

Anonymkode: 56685...ed3

Skrevet

Har det på samme måte.

Veldig forelsket i kjæresten, men tror ikke det er gjensidig. Han klår aldri på meg egentlig, tar ikke initiativ til sex, flørter ikke....Blir veldig lei meg.

Anonymkode: dda71...8f3

Skrevet

Mannfolk er forskjellige, rett og slett!😊 har vært borti menn/gutter som klådde konstant og som lett hadde sex to ganger om dagen, det fins de som aldri tar på deg men forventer sexscener så fort du er under dyna osv.. 

jeg endte opp i samboerskap med en som kan være fysisk med meg gjennom dagen (kyss, klem, klåing) i helt passe mengder, men vi har altfor lite sex for min del. 

Poenget mitt med å dele det: det skapte mye usikkerhet hos meg. Hva er galt med meg siden vi ikke har mer sex osv? Men det handler rett og slett om at folk er forskjellige, og at gutter er langt mer ulike enn media og filmer liker å fremstille det som😊

Anonymkode: 1fa85...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...