Gå til innhold

Hvilken sportsbil hadde du valgt mellom Dodge Viper og Noble M600?

Hvilken sportsbil?  

1. 1. To sære biler som er vanskelig å kjøre:

• Dodge Viper
      0
    • Noble M600
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. aug. 2022, 08:00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med en kar på Tinder som er bilinteressert. Det er jeg også. Men han stiller meg merkelige spørsmål innimellom; nå er det Viper eller Noble? Den synes jeg er vanskelig. Viper er en legende, men Noble er så sær og kul, med Volvo V8, at jeg heller mot den. Hva sier dere? Jeg tror jeg later som om jeg har lagt meg nå, for han, og gleder meg til å se hva dere mener i morgen tidlig. :P

Anonymkode: d9e6d...cca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt ulike biler, men skal jeg velge en sportsbil av de to må det bli en Porsche..... 

Skrevet

Lurt å stenge meningsmålingen da…hadde gått for Viperen. Om du ikke vil holde foredrag om Noble da. Viperen er et ikon, den andre for meget spesielt interesserte. 

Anonymkode: 59f28...059

Skrevet

Svarte Noble den morgenen og han var enig. Trengte ikke å ha meningsmålingen åpen lengre enn til da. :)

Porsche er jo stasbilen for folk som ikke er bilinteressert. Tannleger og advokater og slikt. Gru!

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Svarte Noble den morgenen og han var enig. Trengte ikke å ha meningsmålingen åpen lengre enn til da. :)

Porsche er jo stasbilen for folk som ikke er bilinteressert. Tannleger og advokater og slikt. Gru!

har du vært en tur på ringen og sett hva som kjøres der, når det kjøres hardt...?

• Liker 1
Skrevet
Tiuren skrev (4 timer siden):

har du vært en tur på ringen og sett hva som kjøres der, når det kjøres hardt...?

Refererer sikkert til Cayenne, Macan og andre kjedelige Porsche-modeller. Entusiastene kjører 911 og 718 med sugemotor.

Anonymkode: 20e1d...ddb

• Liker 3
Skrevet
Tiuren skrev (4 timer siden):

Ja, med både Trabant (lånt) og min tofør. Biler blir ikke mer interessant av at flere kjører de. Mest senka Golf og kebab-Porsche på ringen lel.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, med både Trabant (lånt) og min tofør. Biler blir ikke mer interessant av at flere kjører de. Mest senka Golf og kebab-Porsche på ringen lel.

Så faktisk et par Viper der sist, gikk overraskende bra. Men de som kjører seriøst kjører Porsche eller BMW, det eneste som tåler juling over tid. 

Skrevet

Ingen av de. Dodge Challenger all the way.

Anonymkode: d8cba...376

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på humøret den dagen, men har som regel pleid å veksle mellom Koenigsegg Regera og Bugatti Veyron som hverdagsbil. I det siste har imidlertid Porsche Taycan blitt brukt mer og mer den også, av hensyn til miljøet og for å holde en litt lavere profil.

Anonymkode: 4f637...6f0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer litt an på humøret den dagen, men har som regel pleid å veksle mellom Koenigsegg Regera og Bugatti Veyron som hverdagsbil. I det siste har imidlertid Porsche Taycan blitt brukt mer og mer den også, av hensyn til miljøet og for å holde en litt lavere profil.

Anonymkode: 4f637...6f0

Den typiske Kvinneguiden-brukeren, altså. Trygda kommer på onsdag!

• Hjerte 2
Skrevet

Av de to så hadde jeg valgt Noble. Det er en av bilene jeg drømmer om å kjøre. En Viper hadde også vært dritkult, men Noble er noe spesielt.

Anonymkode: 93c93...5d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...