Akryl Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Til å med i Oslo ser jeg muslimske menn gå rundt med sine kjole lignede klær. De er veldig behagelige og luftige. Bukse er trang. Bli fri og ta på dere kjoler. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 Mannen min har veldig lyst til å gå med kjole, men han finner ingen som har et mannlig snitt. Noe sånt hadde vært kult, om det var mulig å finne en som er lengre, da hovedpoenget for mannen min er å slippe å ha på en bukse som strammer rundt livet: Anonymkode: c7837...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #4 Skrevet 16. august 2022 Nettopp.... Jeg ser ørten klageinnlegg her inne på jenter/damer som er for maskuline, ikke pynter seg nok for mannen, går kjedelig kledd osv.... Men menn skal gå rundt i kjole? Da sender jeg klagen i retur: Dagens menn blir mer og mer forfengelige og feminine. Anonymkode: 331a4...2ce 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min har veldig lyst til å gå med kjole, men han finner ingen som har et mannlig snitt. Noe sånt hadde vært kult, om det var mulig å finne en som er lengre, da hovedpoenget for mannen min er å slippe å ha på en bukse som strammer rundt livet: Anonymkode: c7837...3d3 Haremsbukser. Anonymkode: 331a4...2ce
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Haremsbukser. Anonymkode: 331a4...2ce Det er fremdeles bukser, dermed sitter de fast ved å klemme i livet. Dessuten er de ikke fine. Anonymkode: c7837...3d3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 Hva er galt i å spare miljøet for klesvask, og være naken ute som inne ...? Anonymkode: 3344d...ba8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er fremdeles bukser, dermed sitter de fast ved å klemme i livet. Dessuten er de ikke fine. Anonymkode: c7837...3d3 Vel, det antrekket på bildet er heller ikke fint. Hver sin smak. Dessuten så strammer ikke ekte haremsbukser i livet, den strikken er VELDIG løs. Anonymkode: 331a4...2ce
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nettopp.... Jeg ser ørten klageinnlegg her inne på jenter/damer som er for maskuline, ikke pynter seg nok for mannen, går kjedelig kledd osv.... Men menn skal gå rundt i kjole? Da sender jeg klagen i retur: Dagens menn blir mer og mer forfengelige og feminine. Anonymkode: 331a4...2ce En god del av "mennene" som befinner seg her inne er MEGET spesielle, kan man vel trygt si... De er nok ikke representative for dagens menn. Anonymkode: c8351...820 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #10 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En god del av "mennene" som befinner seg her inne er MEGET spesielle, kan man vel trygt si... De er nok ikke representative for dagens menn. Anonymkode: c8351...820 Nei, mellom dette forumet og Tinder, så kan man jo begynne å lure... Heldigvis kjenner jeg plenty med oppegående menn i dagliglivet, så dette er ren underholdning. Men når det er sagt, er det jamen meg en god del gærne damer her inne også. Anonymkode: 331a4...2ce 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #12 Skrevet 16. august 2022 Cornix skrev (3 minutter siden): Hva med en kilt? Nei, bare nei. Kilt skal man ikke gå med, med mindre man faktisk stammer fra Skottland. Og da helst i riktige klansfarger og mønstre. Tradisjonsplagg som dette synes jeg vi burde respektere. Anonymkode: 331a4...2ce
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #13 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva er galt i å spare miljøet for klesvask, og være naken ute som inne ...? Anonymkode: 3344d...ba8 I Norge er det nesten alltid for kaldt til det. Dessuten ulovlig Anonymkode: c7837...3d3
Cornix Skrevet 16. august 2022 #14 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, bare nei. Kilt skal man ikke gå med, med mindre man faktisk stammer fra Skottland. Og da helst i riktige klansfarger og mønstre. Tradisjonsplagg som dette synes jeg vi burde respektere. Anonymkode: 331a4...2ce Ser den.
MissIndependent45 Skrevet 16. august 2022 #15 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I Norge er det nesten alltid for kaldt til det. Dessuten ulovlig Anonymkode: c7837...3d3 Og heldigvis, tenker jeg! Seriøst, jeg lurer på hvordan disse nudistene ser for seg at et slikt samfunn skal fungere? Tenk deg en helt vanlig kafe.... Bare stolene, er jo et kjempeproblem. Skal de desinfisere setet mellom hver gjest? Utbyttbare håndkler? Og hvem skal ta jobben? Og hvor mye ekstra kostnader blir ikke dette? Damer med mensen... Tampongtråd som hale for de som bruker det? Hva med resten? Gå med avslørende truse og bind og reklamere for hele verden? Og HUFF DA, der kom visst mensen helt plutselig midt på Karl Johan.... Og menn.... Utstyret lever jo sitt eget liv, noen ganger skal det jo ikke mer til enn et lite vindpust før den står i giv akt. Dette skal viftes med på gata? Hva med buss, tog, parkbenker o.l.... Det må jo stå en vaskehjelp på hvert gatehjørne, og ta opp annenhvert sete på offentlig transport. Lykke til med å finne taxi hjem fra byen, den er på nærmeste bensinstasjon til vask. Så har vi jo disse herrene med herpes da, sikkert veldig festlig å vifte rundt med utslettet på utstilling.... Nå er alt dette lett sarkastisk, men seriøst. Det KAN faktisk ikke fungere.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #16 Skrevet 16. august 2022 MissIndependent45 skrev (5 minutter siden): Og heldigvis, tenker jeg! Seriøst, jeg lurer på hvordan disse nudistene ser for seg at et slikt samfunn skal fungere? Tenk deg en helt vanlig kafe.... Bare stolene, er jo et kjempeproblem. Skal de desinfisere setet mellom hver gjest? Utbyttbare håndkler? Og hvem skal ta jobben? Og hvor mye ekstra kostnader blir ikke dette? Damer med mensen... Tampongtråd som hale for de som bruker det? Hva med resten? Gå med avslørende truse og bind og reklamere for hele verden? Og HUFF DA, der kom visst mensen helt plutselig midt på Karl Johan.... Og menn.... Utstyret lever jo sitt eget liv, noen ganger skal det jo ikke mer til enn et lite vindpust før den står i giv akt. Dette skal viftes med på gata? Hva med buss, tog, parkbenker o.l.... Det må jo stå en vaskehjelp på hvert gatehjørne, og ta opp annenhvert sete på offentlig transport. Lykke til med å finne taxi hjem fra byen, den er på nærmeste bensinstasjon til vask. Så har vi jo disse herrene med herpes da, sikkert veldig festlig å vifte rundt med utslettet på utstilling.... Nå er alt dette lett sarkastisk, men seriøst. Det KAN faktisk ikke fungere. Har du hatt mange debatter med folk som innbitt kjemper for nudisme overalt? Eller så du en tøysekommentar eller tre og tok dem litt for alvorlig? Anonymkode: c7837...3d3 1
MissIndependent45 Skrevet 16. august 2022 #17 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du hatt mange debatter med folk som innbitt kjemper for nudisme overalt? Eller så du en tøysekommentar eller tre og tok dem litt for alvorlig? Anonymkode: c7837...3d3 Nei, men de finnes. Tro meg. Det er bare det at de som faktisk vil ha det sånn, ikke tenker lenger enn til nesetippen.
Adrenalina1 Skrevet 16. august 2022 #18 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En god del av "mennene" som befinner seg her inne er MEGET spesielle, kan man vel trygt si... De er nok ikke representative for dagens menn. Anonymkode: c8351...820 Nei, det får man da inderlig ikke håpe. For maken til tragisk gjeng skal man lete lenge etter.
Gjest Inverto Skrevet 16. august 2022 #19 Skrevet 16. august 2022 (endret) Jeg hopper heller utfor en skyskraper enn å ta på meg kjole Yeeeeehaaaaaaaaaa (splat) Endret 16. august 2022 av Inverto
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #20 Skrevet 17. august 2022 På Øyafestivalen var det sykt varmt, og der så jeg et par menn med kjole (altså helt vanlige menn som så ut som de bare hadde snappet med seg en av tunikaene til kjæresten, ikke transvertitt eller transseksuelle). Litt hipster kanskje, men jeg skjønner dem godt. Gikk i shorts selv en av dagene,men det ble skikkelig klamt, lett sommerkjole og et tonn solkrem var det eneste som funket. Anonymkode: 676a4...635 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå