AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hva veier du og hvor høy er du? Hvordan ser en typisk dag ut for deg mtp måltider? (gi eksempler på type/mengde frokost, lunsj, middag, kvelds, mellommåltider) Hvordan ser helgen ut mtp måltider? (eksempler/mengde på måltider) Hvor aktiv er du? (type trening, hyppighet, stillesittende jobb osv) Anonymkode: 377bb...405
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 163 høy, 70 kg. Spiser det jeg har lyst på der å da til frokost. Kan være alt fra 40g med havregryn, melk og sukkerfri syltetøy til en snickersproteinbar 🙂 Spiser ikke lunsj, men går å småspiser frukt hele tiden. Middag kan variere alt ettersom hva samboer har lyst på siden det er han som vil lage maten 🙂 til kvelds spiser jeg 3 husmansknekkenbrød med gul ost og agurk, tar noen druer eller deler opp ett eple. I helgene så blir det typisk helgemat (Taco, biff, pizza, Burger eller noe annet) Godteri og potetgull blir også spist. Måler meg opp en hvis mengde 🙂 Ligger på mellom 1500 og 1700 kcal om dagen. Jeg går turer på over en time hver dag 10.000-15.000 skritt er målet. Trener styrke hjemme på treningsapparat 3 ganger i uken. Anonymkode: dd1e7...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå