blaffen Skrevet 18. august 2022 #21 Del Skrevet 18. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: På danskebåten det skjer 🥳 Anonymkode: 6611e...3ae Oh yeah. Been there osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #22 Del Skrevet 19. august 2022 blaffen skrev (På 18.8.2022 den 0.27): Danskebåten. Ofte sånn at 'alt er lov' der. Veldig variabelt hvor mange det er på diskoen da, noen avganger er bra, andre dårlig.. Danskebåten ble ikke det samme etter Stena slutta, ikke det samme på DFDS. Nå er jeg litt eldre enn deg, og ser etter 45+. Ikke så mange av de på disko. Kan like gjerne dra med Kiel-ferja. Har man tid og mulighet er det et mye større marked i Sverige, fra Stockholm. Ferjer til Helsinki, Åland og Åbo m.fl. Et mye større utvalg, og nesten alltid "bankers" for min del. Lykke til ! Hilsen erfaren Milf/Gilf-jæger Anonymkode: 6a897...5ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #23 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 23.19): Hei. Jeg har alltid tent på eldre kvinner og kunne tenkt meg å møtt en. Hvor møter vi jeg som ung mann på en eldre kvinne. Jeg er 23 år, men veldig moden. Håper drømmen en dag kommer til live. Setter pris på svar ❤️ Anonymkode: be759...282 hvis du er moden, da vet du vel hvor du møter voksne kvinner. Spørsmålet er vel mer om du har ordforråd til å snakke med voksne kvinner som er et annet sted i livet enn deg selv. Anonymkode: a88df...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #24 Del Skrevet 19. august 2022 bullehurk skrev (På 17.8.2022 den 9.41): Word ..... Det handler om kjemi, ikke alder. Så sant begge er voksne og frivillig. og et møtepunkt der to kan snakke sammen om felles interesser. Anonymkode: a88df...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #25 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Danskebåten ble ikke det samme etter Stena slutta, ikke det samme på DFDS. Nå er jeg litt eldre enn deg, og ser etter 45+. Ikke så mange av de på disko. Kan like gjerne dra med Kiel-ferja. Har man tid og mulighet er det et mye større marked i Sverige, fra Stockholm. Ferjer til Helsinki, Åland og Åbo m.fl. Et mye større utvalg, og nesten alltid "bankers" for min del. Lykke til ! Hilsen erfaren Milf/Gilf-jæger Anonymkode: 6a897...5ba Har du noen gode triks å lære bort? Hvordan få dem på kroken?😁 Anonymkode: 9ee71...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #26 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du noen gode triks å lære bort? Hvordan få dem på kroken?😁 Anonymkode: 9ee71...ad6 Stryke dem mellom beina? Eg er 34 om du vil? 👍 Anonymkode: 6611e...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #27 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Stryke dem mellom beina? Eg er 34 om du vil? 👍 Anonymkode: 6611e...3ae Gjerne, men man kan da ikke bare gå rett på og legge hånda mellom lårene vel? Kan jo få en lusing eller bli anmeldt😬 Anonymkode: 9ee71...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #28 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjerne, men man kan da ikke bare gå rett på og legge hånda mellom lårene vel? Kan jo få en lusing eller bli anmeldt😬 Anonymkode: 9ee71...ad6 Hehe... DEt er meg du spør, men det er ikke jeg som gir deg det tullesvaret (sjekk ab-kodene) Nei, vær deg selv smilende, avslappet og hyggelig. Flørt litt, men ikke vær for pågående i starten. Ikke virk desperat, det virker mot sin hensikt. Mye løser seg med blikk og smil, prøv å flørt litt med øynene. Ellers er modne damer mer direkte enn yngre, vil de ha deg så er det ofte de som sjekker deg opp. Utpå kvelden med litt mer alkohol, så kan de være mer "på". Da kan veien til lugaren være kort. Bare sørg for å ikke drikk deg full selv, beruset, men ikke full. Anonymkode: 6a897...5ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #29 Del Skrevet 20. august 2022 Bamseklemmer skrev (På 16.8.2022 den 6.50): Kun et hakk i sengstolpen? Hadde du ikke noe utbytte av sexen? Hadde du ikke noe valg? Forventet du at dere skulle møtes flere ganger? Har du blitt navngitt i skrytehistoriene? Unge menn skryter ofte når en kvinne har vært deilig og vakker, men er hun ikke et skue for øyet blir hun aldri nevnt med navn... for da blir man jo litt mobbet av "gutta". Jyplinger og nåtidens playere er jo akkurat slik, de spiller på kvinnens følelser, blir fristet til bristepunktet og lurt til sengs.. og det er jo her man tar feil valg, i en beruselse av kåthet. Enkelte kvinner vil jo se på dette som utnyttelse, og en nokså frekk oppførsel. Mens enkelte kvinner synes igrunn det er greit å ikke møtes igjen, og ser på det som et vanlig ONS. Og i ONS er det jo ikke vanlig at de kjenner hverandre, så å navngi et fornavn spiller vel ingen rolle. Og enkelte kvinner drar jo nytte av å bli gjenkjent, da blir det jo mere unge menn som vil prøve seg.. Så det finnes iallfall 3 forskjellige kvinner, men sikkert mange andre varianter også. Det finnes jo kvinnelige playere også, eller fristerinner som jeg kaller dem.. jeg har mange ganger blitt lurt av gifte kvinner, men jeg navgir jo ikke noen som jeg har hatt sex med, det har jeg ikke hjerte til selv om hun var utro. Jeg vet ikke hvilken alder dere sikter mot da, jeg er 46, og ville aldri gått for en 23-åring til dette formålet. Synes det blir for "gutt". De er sikkert utholdende, men sex handler om mer enn det, så jeg foretrekker dem helst rundt 30 år. Anonymkode: e1fe0...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 20. august 2022 #30 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 20.21): På danskebåten det skjer 🥳 Anonymkode: 6611e...3ae Aldri opplevd dette på Krs-Hirtsals avgangen🤔😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 28. august 2022 #31 Del Skrevet 28. august 2022 On 8/20/2022 at 7:09 PM, Troyamin said: Aldri opplevd dette på Krs-Hirtsals avgangen🤔😄 Har du valgt feil avgang? 😛 Akkurat *hvor* båten går spiller mindre rolle. Poenget er at turen varer lenge nok til at disko og bar holder åpent. En studiekompis anbefalte for øvrig hurtigruta utenfor turistsesong. Da fikk du vanlige reisende, som gjerne tok seg en fest på de lengre etappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 29. august 2022 #32 Del Skrevet 29. august 2022 blaffen skrev (8 timer siden): Har du valgt feil avgang? 😛 Akkurat *hvor* båten går spiller mindre rolle. Poenget er at turen varer lenge nok til at disko og bar holder åpent. En studiekompis anbefalte for øvrig hurtigruta utenfor turistsesong. Da fikk du vanlige reisende, som gjerne tok seg en fest på de lengre etappene. Tror 2,5 time tur over dammen, uten disco, kanskje er årsaken.🤔😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #33 Del Skrevet 29. august 2022 blaffen skrev (11 timer siden): En studiekompis anbefalte for øvrig hurtigruta utenfor turistsesong. Da fikk du vanlige reisende, som gjerne tok seg en fest på de lengre etappene. Hehehe.... Ja, kanskje man skulle prøve det. En jeg kjenner jobbet på H.ruta for en tid tilbake, der var det hvertfall hekking blandt de ansatte så det holdt. Anonymkode: 6a897...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå