Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Jeg er fadder på en jente på 9 år og søstra hennes er 11. Synes det er så vanskelig å vite hva de ønsker seg, hva som er riktig for alder osv. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Klesmerke WOW er veldig populært om dagen.
Arkana Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Bratz, Bratz og atter Bratz, det er det store for niesen til samboeren min i allefall.
Miss Marple Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Jeg har ei søster på 10, hun ønsker seg: Kult tøy, belter, lange øredobber, bratz dukker+tøy, gavekort på cd, dvd'er (Venner for livet, ikke naken, +noen fra Disney), dill og dall....Også ønsket hun seg Junior Sudoku og spillet Kahala (eller noe som linger på det navnet, et spill som går ut på å samle kuler eller noe sånt)
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Bøker, spill, klær, cd`er, dvd, broderingsting, perler til å lage egne smykker av, puslespill, pynteting, tegnesaker, armbånd, smykke, fine hårstrikker/klemmer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå