AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Er så møkkalei de kvisene i ansiktet og på ryggen. Har fet hud, vokste aldri av meg kviser og acne. Føler jeg har prøvd alt, så ga opp ved 25års alderen. Har nå begynt på ppiller igjen for å få bukt på de hormonelle utbruddene. Men på 5år må det ha kommet mye nytt på markedet, må innrømme at jeg ikke har noen favoritter iom. At jeg ga opp hudpleierutinene. Men nå må jeg begynne igjen. Har prøvd basiron fra apotek, den tørker ut huden og hjelper egentlig ikke. Trenger en hudrens, morgen og kveld, gjerne en peeling også til ukentlig bruk. Hva anbefaler dere? 💸 Anonymkode: e3ca2...6eb
92modell Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Jeg er også akkurat fylt 30 år har slitt med kviser alltid føles det som. Blitt sterkt forverret under menstrasjon og graviditeter. De siste månedene har jeg brukt koreansk hudpleie med stor effekt. Har brukt kjemisk eksfoliering (AHA syrer og BHA syrer) va 1-2 ganger i uka. Dobbeltrenset med først oljerens for å få bort solkrem, sminke og smuss. Så fulgt opp med en vannbasert rens. Dette har hjulpet enormt. Kjøpt produkter på Skinsecret.no.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Dermalogica clear skin wash og Elixir acticlear pads er gode. Salisylsyre (og AHA) er gull. Du kan også prøve skinoren (fås på resept hos lege) på de mest utsatte områdene. Synes dette funker veldig bra for meg som også sliter med kviser i 30-årene. Bruker kosttilskudd som skal jeg synes hjelper mye i tillegg. Slik har jeg sluppet hestekuren Isotetinoin, den ville jeg ikke ha selv om jeg fikk tilbud. Må gjerne ha god fuktighetskrem i tillegg da. Anonymkode: 85b31...104 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 22.00): Er så møkkalei de kvisene i ansiktet og på ryggen. Har fet hud, vokste aldri av meg kviser og acne. Føler jeg har prøvd alt, så ga opp ved 25års alderen. Har nå begynt på ppiller igjen for å få bukt på de hormonelle utbruddene. Men på 5år må det ha kommet mye nytt på markedet, må innrømme at jeg ikke har noen favoritter iom. At jeg ga opp hudpleierutinene. Men nå må jeg begynne igjen. Har prøvd basiron fra apotek, den tørker ut huden og hjelper egentlig ikke. Trenger en hudrens, morgen og kveld, gjerne en peeling også til ukentlig bruk. Hva anbefaler dere? 💸 Anonymkode: e3ca2...6eb CeraVe ansiktsrens, retinol (mindre enn 1%), HA-serum og en god skrubb med aktive ingredienser. Bruker også CeraVe ansiktskrem over serum og solfaktor. Skal også kjøpe essens, har sett at man får en helt nydelig glød og fukt til huden når man bruker det Anonymkode: 8579a...0b5
Perelandra Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 (endret) Tråden er ryddet for reklame, spam latterliggjøring og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 16. september 2022 av Perelandra La til spam som årsak for rydding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå