AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Har kommet i en veldig uheldig situasjon. Er helt i starten av noe som kanskje blir et forhold. Mannen er fantastisk og vi har det bra, imidlertid er den en overlapp her. Oppe i dette har jeg klart å bli gravid. Vi har avklart oss i mellom barn ikke er aktuelt. Jeg har derfor ikke tenkt å beholde. Spørsmålet er om dere likevel ville fortalt det til denne mannen? Beslutningen er tatt og jeg har fått time til abort. Vi har lovet hverandre å være helt ærlig og åpne med hverandre. Skulle jeg ikke fortelle om dette, så må jeg finne unnskyldninger for ikke å ha sex de første to ukene etter aborten. Instinktet mitt sier at jeg bør fortelle, men jeg er redd for at han blir irritert på meg for at jeg har vært uforsiktig… Anonymkode: f7937...02e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Det tror jeg ikke jeg hadde sagt. Hvis dere var kjærester så synes jeg det ville vært på sin plass, men ellers hadde jeg ikke sett på dette som noe han hadde noe med. Du skal jo ikke beholde Anonymkode: 454a1...d8f 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har kommet i en veldig uheldig situasjon. Er helt i starten av noe som kanskje blir et forhold. Mannen er fantastisk og vi har det bra, imidlertid er den en overlapp her. Oppe i dette har jeg klart å bli gravid. Vi har avklart oss i mellom barn ikke er aktuelt. Jeg har derfor ikke tenkt å beholde. Spørsmålet er om dere likevel ville fortalt det til denne mannen? Beslutningen er tatt og jeg har fått time til abort. Vi har lovet hverandre å være helt ærlig og åpne med hverandre. Skulle jeg ikke fortelle om dette, så må jeg finne unnskyldninger for ikke å ha sex de første to ukene etter aborten. Instinktet mitt sier at jeg bør fortelle, men jeg er redd for at han blir irritert på meg for at jeg har vært uforsiktig… Anonymkode: f7937...02e Fortell han. Enkelt og greit. Anonymkode: 79ed1...89b 11 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Fordi DU har vært uforsiktig? Man må være to for å bli gravid. Så det er like mye hans ansvar som ditt. Hvis han ikke tåler å høre det, så er han uansett ikke noe å samle på. Du har tatt ditt valg, noe som i tillegg samsvarer med hans ønske. Så han har ingenting å bli sur for. Så lenge dette er en mann du skal fortsette å treffe, så hadde jeg fortalt det. Anonymkode: ca0d3...388 13 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 En overlapp? Dvs. du er gravid med en annen mann? Anonymkode: cd912...91a 4 4
mo1234 Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 Bare ikke gjør noe du kommer til å angre på. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #7 Skrevet 15. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: En overlapp? Dvs. du er gravid med en annen mann? Anonymkode: cd912...91a Ja, slik forstår jeg det også. Jeg har tatt abort alene og det var fryktelig ensomt særlig den første uken. Jeg ville fortalt for å få støtte. Anonymkode: 1680f...679 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #8 Skrevet 15. august 2022 Du har et forhold til en annen mann, og nå har du blitt gravid med ham? Og så tenker du at forholdet skal starte på en «løgn»? Er det ikke nok hemmelighold i livet ditt? Ønsker du ikke å leve livet åpent og ærlig? Anonymkode: de910...4be 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #9 Skrevet 15. august 2022 Altså, i og med at dere har lovet hverandre å være åpne og ærlige så er det jo rimelig dritt gjort å skjule dette for han. Hvis det er mulig at en annen som er faren så får du bare ikke si så mye om hvor langt på vei du er? Hvis du tror han reagerer dårlig på å få vite at du lå med flere i samme tidsrom. Huff nei, jeg vet ikke. Var vel litt dumt av deg å love åpenhet og ærlighet dersom han ikke vet at dere ikke var eksklusive 🤔 Anonymkode: cd912...91a 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #10 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har et forhold til en annen mann, og nå har du blitt gravid med ham? Og så tenker du at forholdet skal starte på en «løgn»? Er det ikke nok hemmelighold i livet ditt? Ønsker du ikke å leve livet åpent og ærlig? Anonymkode: de910...4be Er jo nettopp det. Anonymkode: f7937...02e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #11 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, i og med at dere har lovet hverandre å være åpne og ærlige så er det jo rimelig dritt gjort å skjule dette for han. Hvis det er mulig at en annen som er faren så får du bare ikke si så mye om hvor langt på vei du er? Hvis du tror han reagerer dårlig på å få vite at du lå med flere i samme tidsrom. Huff nei, jeg vet ikke. Var vel litt dumt av deg å love åpenhet og ærlighet dersom han ikke vet at dere ikke var eksklusive 🤔 Anonymkode: cd912...91a Det kan ikke være noen annen som er faren. Jeg har ikke hatt sex med noen andre på et drøyt år. Anonymkode: f7937...02e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #12 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan ikke være noen annen som er faren. Jeg har ikke hatt sex med noen andre på et drøyt år. Anonymkode: f7937...02e Jeg skjønner ikke helt. Hvis det er han her du ønsker å satse på som helt sikkert er faren, hvorfor er det relevant å nevne at du har hatt overlapp? Uansett, du må nok fortelle det. Hvis han verdsetter ærlighet så vil det bli mye verre om han finner det ut senere. Anonymkode: cd912...91a 4
Polly Ester Skrevet 15. august 2022 #13 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan ikke være noen annen som er faren. Jeg har ikke hatt sex med noen andre på et drøyt år. Anonymkode: f7937...02e Jeg syns du skal si det til han. Han bør vite om at det har skjedd, men at du skal ta abort. Du må jo si det når dere har som policy å være åpne og ærlige. 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #14 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt. Hvis det er han her du ønsker å satse på som helt sikkert er faren, hvorfor er det relevant å nevne at du har hatt overlapp? Uansett, du må nok fortelle det. Hvis han verdsetter ærlighet så vil det bli mye verre om han finner det ut senere. Anonymkode: cd912...91a Fordi vi begge enn så lenge er gift med andre. Kanskje litt redd for at får helt panikk og ikke går fra kona likevel. Anonymkode: f7937...02e 1
mo1234 Skrevet 15. august 2022 #15 Skrevet 15. august 2022 Tja.. hvis dere har avklart dere ikke skal ha barn, så er det jo avklart. Da trenger du ikke si noe. Han er vel uansett ikke interessert i å beholde.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #16 Skrevet 15. august 2022 mo1234 skrev (Akkurat nå): Tja.. hvis dere har avklart dere ikke skal ha barn, så er det jo avklart. Da trenger du ikke si noe. Han er vel uansett ikke interessert i å beholde. Han er ikke interessert i å beholde, men vi har lovet å være ærlige med hverandre Anonymkode: f7937...02e
Polly Ester Skrevet 15. august 2022 #17 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi vi begge enn så lenge er gift med andre. Kanskje litt redd for at får helt panikk og ikke går fra kona likevel. Anonymkode: f7937...02e Jaggu. Det var der "overlappen" kom inn. Det kan hende han får panikk, men om du ikke sier noe så kan det hende han kjapt går fra deg fordi du var uærlig. 9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #18 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi vi begge enn så lenge er gift med andre. Kanskje litt redd for at får helt panikk og ikke går fra kona likevel. Anonymkode: f7937...02e Men hvem er du gravid med? Din ektemann eller han nye? Anonymkode: 78b59...784
AprilLudgate Skrevet 15. august 2022 #19 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi vi begge enn så lenge er gift med andre. Kanskje litt redd for at får helt panikk og ikke går fra kona likevel. Anonymkode: f7937...02e Så….. Du er gravid med en annen?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #20 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvem er du gravid med? Din ektemann eller han nye? Anonymkode: 78b59...784 Den nye. Har fortalt mannen at jeg vil skilles og vi har ikke hatt sex på over et år. Anonymkode: f7937...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå