Gå til innhold

Hvordan åpner man vindu med toppsving??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert det mest idiotiske spørsmålet som finnes, men hvordan åpner jeg vinduet mitt?

Jeg er altfor flau til å sende en sms eller ringe noen for hjelp, så det er ikke aktuelt.

Jeg får ikke til å åpne vinduet mitt fullt ut. Det stopper etter at jeg har skjøvet det cirka 10cm ut fra kanten.

Har åpnet slike vinduer før, der man trykker på en slags knapp. Da går den «låsemekanismen» opp, og man får skjøvet vinduet helt ut. Men mitt vindu har ikke en sånn knapp. Finner ingenting som jeg kan skyve på eller trykke inn heller.

Noen som kanskje har et likt vindu hjemme som kan hjelpe meg litt?😅

9FD95BDF-692F-4170-8648-9BDC6459D761.jpeg

FE224739-686B-46AF-BB1C-0AB826DB63BE.jpeg

Anonymkode: 7e701...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sorte greia på siden der, gjør at vinduet ikke går lenger opp, så dytt den forsiktig opp, så låser du opp for å åpne vinduet mer

• Liker 1
Skrevet

Den sorte brikken på høyre side? Skyv den opp, hold den oppe, så kan du åpne vinduet helt. 

• Liker 1
Skrevet

Den som er på høyre side dytter du opp for å åpne vinduet mer

Den på venstre siden er for å låse vinduet når det er i luftestilling, slik at det f eks blåser igjen.

Anonymkode: b1c00...457

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den som er på høyre side dytter du opp for å åpne vinduet mer

Den på venstre siden er for å låse vinduet når det er i luftestilling, slik at det f eks blåser igjen.

ikke blåser igjen skulle det stå

Skrevet

Når du skal vaske vinduet på utsiden så dytter du vinduet helt ut og fortsetter å dytte til utsiden er på innsiden 😅 ikke det du spurte om men greit å vite likevel. Jeg har likt vindu og det tok meg 3 år før jeg skjønte dette og jeg syns det er litt skummelt hver gang. 😎

Anonymkode: c9ed2...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...