AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Dette er sikkert det mest idiotiske spørsmålet som finnes, men hvordan åpner jeg vinduet mitt? Jeg er altfor flau til å sende en sms eller ringe noen for hjelp, så det er ikke aktuelt. Jeg får ikke til å åpne vinduet mitt fullt ut. Det stopper etter at jeg har skjøvet det cirka 10cm ut fra kanten. Har åpnet slike vinduer før, der man trykker på en slags knapp. Da går den «låsemekanismen» opp, og man får skjøvet vinduet helt ut. Men mitt vindu har ikke en sånn knapp. Finner ingenting som jeg kan skyve på eller trykke inn heller. Noen som kanskje har et likt vindu hjemme som kan hjelpe meg litt?😅 Anonymkode: 7e701...00f
enkefru Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Den sorte greia på siden der, gjør at vinduet ikke går lenger opp, så dytt den forsiktig opp, så låser du opp for å åpne vinduet mer 1
Sinte-my Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Den sorte brikken på høyre side? Skyv den opp, hold den oppe, så kan du åpne vinduet helt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Den som er på høyre side dytter du opp for å åpne vinduet mer Den på venstre siden er for å låse vinduet når det er i luftestilling, slik at det f eks blåser igjen. Anonymkode: b1c00...457
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den som er på høyre side dytter du opp for å åpne vinduet mer Den på venstre siden er for å låse vinduet når det er i luftestilling, slik at det f eks blåser igjen. Anonymkode: b1c00...457 ikke blåser igjen skulle det stå Anonymkode: b1c00...457
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Når du skal vaske vinduet på utsiden så dytter du vinduet helt ut og fortsetter å dytte til utsiden er på innsiden 😅 ikke det du spurte om men greit å vite likevel. Jeg har likt vindu og det tok meg 3 år før jeg skjønte dette og jeg syns det er litt skummelt hver gang. 😎 Anonymkode: c9ed2...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå