Gå til innhold

Hvilken vippestol? Og Yngri vs. Babybjørn..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babybjørn, eneste som er verdt å ha. Yngri er grusom. 

Anonymkode: d65cd...1c1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Babybjørn, eneste som er verdt å ha. Yngri er grusom. 

Anonymkode: d65cd...1c1

Nå kjente jeg jeg ble glad for at vi har kjøpt babybjørn nå i forkant 🙈

Anonymkode: d9092...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så Babybjørn. Men "må" det være Babybjørn Bliss, eller funker det med eldre versjoner? Og hva heter de eldre versjonene i tilfelle? 

Ts

Anonymkode: 25ad3...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en eldre babybjørn som ble kjøpt brukt. Noe av det som har blitt brukt mest hos oss😍 et familiemedlem har den fra yngri så vi fikk prøve, ikke det samme i det hele tatt😅

Anonymkode: cca8a...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har denne fra Beemoo som har vunnet flere best i test. Er veldig fornøyd😊

https://testjakt.no/vippestol/

Anonymkode: e2c35...626

Men sånne typer som det vipper jo ikke skikkelig? Prøvd sånne, helt meningsløst.

Anonymkode: a0352...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men sånne typer som det vipper jo ikke skikkelig? Prøvd sånne, helt meningsløst.

Jeg har aldri brukt stolen til å vippe, uansett 😅 Er det en greie helt egentlig? Babyer skal jo ikke sitte lenge i stolen,  rekker man liksom å vippe noe å de? 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ok, så Babybjørn. Men "må" det være Babybjørn Bliss, eller funker det med eldre versjoner? Og hva heter de eldre versjonene i tilfelle? 

Ts

Det må ikke være noe. Kjøp gjerne brukt, for all del, de blir brukt så fryktelig lite ift hva prisen er for de!

Anonymkode: 6b44c...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har aldri brukt stolen til å vippe, uansett 😅 Er det en greie helt egentlig? Babyer skal jo ikke sitte lenge i stolen,  rekker man liksom å vippe noe å de? 

Det må ikke være noe. Kjøp gjerne brukt, for all del, de blir brukt så fryktelig lite ift hva prisen er for de!

Skjønner, mente ikke om det må være Babybjørn Bliss, men om det har noe å si HVILKEN Babybjørn jeg kjøper OM jeg kjøper Babybjørn. Ettersom mange her siee babybjørn er best. ☺️

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vippingen er jo hele poenget!😄 Det er derfor babybjørn er best, den vipper faktisk. Man trenger ikke vippe på den, baby vipper seg selv. Og roer seg kanskje dermed nok til at man rekker en hel dusj🤪

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 12 år gammel babybjørn. Kjøpte den da eldste var liten. Synes den har vært helt perfekt. Usikker på om jeg skal selge den eller spare den til barnebarn.

Anonymkode: 71af5...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner, mente ikke om det må være Babybjørn Bliss, men om det har noe å si HVILKEN Babybjørn jeg kjøper OM jeg kjøper Babybjørn. Ettersom mange her siee babybjørn er best. ☺️

Ts

Jeg er ikke så kjent med de ulike modellnavnene, men det må være av den skrå typen der baby vipper seg selv. Jeg vet ikke om babybjørn har modeller som ikke er sånn? Vi har uansett kjøpt begge de vi har hatt brukt, og de har fungert utmerket. En ekstra fordel er at trekket enkelt sklis av rammen for å hives rett i vaskemaskina. Vi hadde etterhvert to trekk vi kunne bytte på fordi det ble så mye bleielekkasjer på vår baby. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ts

Har en som er minst 12 år gammel, arvet. Fungerer kjempebra og har selv lånt den bort i perioden mellom barna våre. Ser ingen grunn til å kjøpe nyeste modell, tror vippingen er lik, bare annet trekk osv 😊

Anonymkode: 3adad...0e2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Yngri Gorm og den var helt super. Baby kosa seg fælt i den, og den vippet som bare det!

Anonymkode: f7632...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hele greien med en vippestol er at den vipper, ja... Ellers kunne man lagt babyen i babynest, babydelen til tripptrappen, osv. 

Babyen vipper selv. Og om de er så små at de ikke har lært seg teken ennå, så ja, man kan helt fint fippe stolen med foten mens man sitter på do eller prøver å få spist noe med begge hendene. 

Anonymkode: e07cb...e30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hele greien med en vippestol er at den vipper, ja... Ellers kunne man lagt babyen i babynest, babydelen til tripptrappen, osv. 

Babyen vipper selv. Og om de er så små at de ikke har lært seg teken ennå, så ja, man kan helt fint fippe stolen med foten mens man sitter på do eller prøver å få spist noe med begge hendene. 

Går det med baby bjørn sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjørn. Kjøp brukt, de holder i årevis og er veldig gode!

Anonymkode: 723c6...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Går det med baby bjørn sin?

ja. Det er en vippestol - den er laget for vipping, så selvsagt går det å vippe den med foten..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Babybjørn balance soft mesh, og jenta vår på 5 mnd ELSKER den! Hun har likt den hele tiden, men siste månedene når hun klarer å vippe seg selv så hviner hun av glede hver gang 😃 det er så artig hihi 🥰🙊 vi har brukt den kjempemasse, og kunne ikke anbefale den nok! 

Anonymkode: 293a5...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...