AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 har en datter på 3 år Jeg synes det er koseligt men kan fort bli litt mye da hun forventer «hade-kos» fra alle ansatte og tar Seg sin tid, andre barn bare vinker og sier hade så går de videre hjem. Men hun skal springe til til alle ansatte ute og av og til noen barn og kos, ikke alltid alle barna vil ha «hade kos» så da sier jeg at hun må akspetere at «fredrik» ikke vil ha kos men hun kan si hade eller vinke, og må ikke ver dag gi hade kos til alle, men kan vinke og si hade Anonymkode: f4c19...9bf
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Det er jo superskjønt! 😍 Det er nok bare en fase, plutselig gidder hun ikke lenger.. Anonymkode: 07c3a...474
Sirinna Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Jepp, samme med min 3-åring. Bare at her er det hakket mer dramatisk, gjerne klemme hele avdelingen og slenge ut «glad i deg Julie» osv til både voksne og barn. Ser at andre barn knapt sier hadet når de blir hentet
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #5 Skrevet 16. august 2022 Sånn har mine også vært i perioder. Nå er det mer en halvannetåring på minsten sin avdeling som absolutt skal gi meg slevesuss hver gang jeg er der. En konstant kjempesnørrete unge, som susser med åpen munn så hele fjeset mitt er fult i snott og slev etterpå. Litt blandede følelser for det, på ene siden utrolig skjønt og sjarmerende, men samtidig.. litt sånn.. æsj 😛 Anonymkode: 07017...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå