AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Del Skrevet 15. august 2022 Vi har prøvd i nesten 3 år. Trenger et sted og tømme meg nå. Vi har et barn fra før. Alt ser bra ut med begge. Utenom at jeg ikke har eggløsning hver mnd. Jeg ønsker veldig begynne på letrozol, men legen vil ikke gi meg dette. Dette begynner virkelig ta på. Akkurat nå bare gråter jeg. Håper spiren snart sitter. Beklager trengte bare et sted og tømme tankene. Anonymkode: ecb66...4f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. august 2022 #2 Del Skrevet 15. august 2022 Hei! God klem til deg ❤️ Jeg ville absolutt tatt meg en tur til en privat gynekolog. Gikk fikk ikke letrozol før jeg gikk privat i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Del Skrevet 15. august 2022 Gå privat ❤️Hvorfor vil du ha letrozol? Slik jeg har forstått det, så hjelper det kun om du har pco? En venninne slet veldig med å bli gravid, selv om hun hadde 3 barn fra før. Hun fikk progesteron og ovitrelle, og den mnd satt spiren! Hvor lang er lutalfasen din? Anonymkode: 1c72e...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Del Skrevet 15. august 2022 Men du må jo finne ut hvorfor du ikke har eggløsning hver måned er du overvektig eller undervektig? Har du andre symptomer på PCOS? Anonymkode: 433c7...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Del Skrevet 15. august 2022 Er forresten mannen sjekket at svømmerne er ok? At han har barn fra før betyr ikke at svømmerne fortsatt er bra. Anonymkode: 433c7...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 15. august 2022 #6 Del Skrevet 15. august 2022 Google ivf klinikk i Athen, verdt et forsøk, har hjulpet veldig mange nordmenn. https://www.ivfserum.com masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #7 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er forresten mannen sjekket at svømmerne er ok? At han har barn fra før betyr ikke at svømmerne fortsatt er bra. Anonymkode: 433c7...5cd Mannen er sjekker, eggledere er sjekket, ultralyd på meg er sjekket.. alt ser ok ut. Anonymkode: ecb66...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #8 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men du må jo finne ut hvorfor du ikke har eggløsning hver måned er du overvektig eller undervektig? Har du andre symptomer på PCOS? Anonymkode: 433c7...5cd Jeg er litt overvektig men ikke så mye… hva er pcos? Anonymkode: ecb66...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #9 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er litt overvektig men ikke så mye… hva er pcos? Anonymkode: ecb66...4f5 PCOS er et syndrom hvor det er en ubalanse i hormoner og metabolisme som gjør at eggene ikke modnes normalt. Det er ganske mange som har det og en god del som har det uten å vite om det. Det er en av de vanligste årsakene til manglende eggløsning. https://www.pcosnorge.no/hva-er-pcos Heldigvis er det mange livsstilstiltak man kan gjøre for å håndtere det Må bare legge til at det er ganske merkelig om du ikke har blitt utredet for det. Gynekologen fikk vel vite at du hadde uregelmessig eggløsning? Anonymkode: 433c7...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 16. august 2022 #10 Del Skrevet 16. august 2022 Be om henvisning til gynekolog og ikke gi deg (eller har du kanskje vært henvist allerede, siden du sier alt ser bra ut? I så fall rart at PCO evt. PCOS ikke har vært nevnt og/eller utredet). Fastleger kan alt for lite om dette! Forstår deg godt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå