Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møter jevning eksen pga samvær med barn. I starten hadde vi jevnlig sex, frem til jeg skjønte at han datet noen. Det ble ikke noe med ho, men vet han er litt på leit uansett.. problemet er at jeg har sååå lyst på både kos og sex … men føler også det blir feil… klart å holde igjen.. men er det så ille om man har lyst der og da? Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: c29b2...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på hvor jævla dritt det er å være hun nye dama. Og tenker på at det er sånne opplegg som deres som gjør at stemødre og -fedre er svært skeptiske til ekser og samværsgreier. Jævla uryddig, er det.

Anonymkode: 1e50c...9d3

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tenker på hvor jævla dritt det er å være hun nye dama. Og tenker på at det er sånne opplegg som deres som gjør at stemødre og -fedre er svært skeptiske til ekser og samværsgreier. Jævla uryddig, er det.

Ehm les igjen, fra sekundet jeg fant ut det var en dame i bildet ble det ikke noe mer. Vi hadde avtale om å si ifra om vi hadde møtt noen ..og ja, skjønner godt folk er skeptiske til samvær osv… er jo fort mye følelser i etterkant..

Skrevet

Kan du ikke bare knipe igjen og finne deg en annen type da, omg💩

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble vel ikke noe mer med hun fordi du er tilgjengelig. Hvorfor i det hele tatt bryte om dere fortsatt er venner og har sex. 

Anonymkode: dbc19...ac8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ble vel ikke noe mer med hun fordi du er tilgjengelig. Hvorfor i det hele tatt bryte om dere fortsatt er venner og har sex. 

Tja.. vi har ett barn, så tenker han fikk mer frihet med ho… brøyt pga jeg trengte avstand fra oppførselen hans( som heldigvis er endret nå)….. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja.. vi har ett barn, så tenker han fikk mer frihet med ho… brøyt pga jeg trengte avstand fra oppførselen hans( som heldigvis er endret nå)….. 

Igjen, det ble vel ikke noe mer med henne fordi han vet han fortsatt kan knulle deg. Om det var du som brøt, så ønsker han vel egentlig ikke å gå videre men fortsatt være sammen med deg. 

• Liker 2
Skrevet

Kunne dere ha fungert som par, men særboere? 

Anonymkode: 73b9d...c2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kunne dere ha fungert som par, men særboere? 

Anonymkode: 73b9d...c2f

Tenkt det samme, for en stund iallefall… men han tenker alt eller ingenting.. selv ser jeg ikke problemet med særboer for en stund…

Skrevet

Jeg tenker at dere er voksne mennesker som bestemmer selv hva dere vil. 

Men jeg ville ikke forventet at noen andre ville datet dere eller innledet forhold, når dere så tydelig ikke er ferdig med hverandre. 

Anonymkode: 6c3af...d58

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Igjen, det ble vel ikke noe mer med henne fordi han vet han fortsatt kan knulle deg. Om det var du som brøt, så ønsker han vel egentlig ikke å gå videre men fortsatt være sammen med deg. 

Han ønsker kanskje å pule på deg mens han leter etter ny dame? Mange menn som synes det er en kjekk ordning. Ofte finner de kanskje ikke ny dame heller, eller I hvert fall ikke særlig bra dame siden de drastisk overvurderer seg selv,  men da har de nå i hvert fall muligheten.

Er det god ordning for deg?

Anonymkode: b6747...0e6

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble det slutt når du fortsatt vil ha han? Eller hvorfor ønsker du å ha sex med en mann som ikke vil ha deg? Menn er glade de bare får sex, så om det er deg eller ny date spiller ingen rolle for han. Han er ikke forelsket i deg lengre. Siden du er flyttet så får du kjøpe leketøy eller dra på date selv om nøden er for stor. La eksen være i fred og la han date andre. Du har vel selvrespekt og verdighet?

Anonymkode: 5c4cf...835

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ønsker kanskje å pule på deg mens han leter etter ny dame? Mange menn som synes det er en kjekk ordning. Ofte finner de kanskje ikke ny dame heller, eller I hvert fall ikke særlig bra dame siden de drastisk overvurderer seg selv,  men da har de nå i hvert fall muligheten.

Er det god ordning for deg?

Anonymkode: b6747...0e6

Ja , er jo det jeg er redd for. Jeg vi aldri gå inn i noe før det er helt avslutta med han, men vet jo ikke om han tenker likt- og kvier meg for å spør😅 vil jo ikke ende opp såra 

• Liker 1
Skrevet

Dere er så forhistoriske i måten å tenke på. Kan vel tenkes at ts bare er kåt og vil ha sex. Verre er det ikke.

Anonymkode: 452e0...bee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor ble det slutt når du fortsatt vil ha han? Eller hvorfor ønsker du å ha sex med en mann som ikke vil ha deg? Menn er glade de bare får sex, så om det er deg eller ny date spiller ingen rolle for han. Han er ikke forelsket i deg lengre. Siden du er flyttet så får du kjøpe leketøy eller dra på date selv om nøden er for stor. La eksen være i fred og la han date andre. Du har vel selvrespekt og verdighet?

Jeg flyttet pga han tok noen dårlige valg som ikke lot seg kombinere med små barn. Problemet er jo at følelsene enda er der for min del, med han vet jeg ikke… 

Har selvrespekt og verdighet håper jeg da, men vi har jo alle så forskjellige grenser😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er så forhistoriske i måten å tenke på. Kan vel tenkes at ts bare er kåt og vil ha sex. Verre er det ikke.

Anonymkode: 452e0...bee

Ja.. blir så forvirra … er det så ille med ett ligg   I ny og ne? Sex er jo bare sex 😅 men mange legger så mye mer i det…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ehm les igjen, fra sekundet jeg fant ut det var en dame i bildet ble det ikke noe mer. Vi hadde avtale om å si ifra om vi hadde møtt noen ..og ja, skjønner godt folk er skeptiske til samvær osv… er jo fort mye følelser i etterkant..

Ja? Jeg leste det, men du skriver at han er på leting men det er så god sex blabla. Så hold deg for god til å rote borti det der. Hvordan skal han være åpen og klar for å treffe ei ny og gi det alt hvis han fortsatt puler eksen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke være med en mann som fortsatt ligger med eksen. Da har jo de noe sammen. Jeg deler da ikke på en mann. Enten blir dere sammen igjen, eller kutter ut.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg vil ikke være med en mann som fortsatt ligger med eksen. Da har jo de noe sammen. Jeg deler da ikke på en mann. Enten blir dere sammen igjen, eller kutter ut.

Er forsåvidt enig… men vil være vanskelig å flytte sammen før til våren uansett… kan jeg forlange at vi «er eksklusive» dvs. ikke treffer andre som særboere for en periode? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja? Jeg leste det, men du skriver at han er på leting men det er så god sex blabla. Så hold deg for god til å rote borti det der. Hvordan skal han være åpen og klar for å treffe ei ny og gi det alt hvis han fortsatt puler eksen?

Nei du har ett poeng. 😅 man blir litt blind i sitt eget liv, derfor jeg slengte ut en tråd… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...