AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Fornøyd? Hvor ille var tennene før invisalign/hva var det du ville fikse? Hvor lang tid brukte du på behandlingen? Hva kom prisen på? Betaler man litt og litt underveis når man møter opp til oppfølgingstimene eller betales hele summen ved behandlingens oppstart/slutt? Anonymkode: 3e8b9...33e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #2 Skrevet 16. august 2022 Jeg har hatt. Fungerte fint. Tok vel 172 år, men du er ikke ferdig da. Etterpå ligger du med skinnen om natten, tror det var hver natt ett år, så bruker du den videre annenhver natt og til slutt 1-2 ganger i uken. Dette må du fortsette med. Tror det kostet 35-40-tusen. Fornøyd med resultatet. (Ikke forvent Hollywood-smil) Anonymkode: 0a444...0bf
Million Skrevet 16. august 2022 #3 Skrevet 16. august 2022 (endret) Jeg har en venninne som nå nærmer seg slutten på bruken av denne usynlige tannreguleringen. Hun sa til meg at hun kun skulle bruke den i 26 uker, og det vil si et halvt år. Hun skulle flytte en fortann som pekte bakover og ikke sto helt ved siden av den andre, og den andre pekte littegrann utover. I tillegg var det visst litt uorden i rekkene i underkjeven, så hun hadde reguleringsskinner både oppe og nede. Hun er ferdig nå om en uke eller noe, og sa til meg i helgen at hun var veldig fornøyd med resultatet. Reguleringen skal sitte på døgnet rundt, og kan kun tas ut i tilsammen 2 timer pr døgn. Dette inkluderer spisetid og tannpuss osv. (man tar den ut under drikke og mat, for å ikke få matrester under) Jeg vet dessverre ikke hvordan de ordnet det med betalingen, om den ble stykket opp eller alt ved oppstart eller hva. Hun fikk i alle fall utdelt alle skinnene på en gang i starten, og byttet så jevnlig til ny skinne ved avtalte tidsrom. Husker ikke om det var nye skinner hver eller annenhver uke, hun sa. REDIGERT; jeg husker dessverre ikke eksakt prisen det hele kom på, hun fortalte det helt i starten, men har et svakt minne om at det kan ha vært et sted mellom 20 000 og 30 000. Jeg tror ikke det var over 30 i hvert fall. Endret 16. august 2022 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå