AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Del Skrevet 15. august 2022 Klarte å ta Letrozol fra syklusdag 2-7 istedenfor 2-6. Tar 5mg. Er det skadelig/dumt/ødeleggende at jeg tok en dag for mye? Noen som har erfaringer? Anonymkode: dcf9b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. august 2022 #2 Del Skrevet 15. august 2022 Hei! Jeg tar vanligvis dag 3-7, men gynekologen ville at jeg skulle prøve å ta dag 3-8 forrige syklus. Det resulterte i tidligere eggløsning med ett veldig modent egg. Jeg kjente eggløsningen mye mer på kroppen, men utenom det merket jeg ikke noe forskjell. Ble dog ikke gravid 🙈 prøver vanlig lengde denne mnd. Så gjerne vær obs på tidligere el og legg inn aksjer tidligere er mitt råd 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Del Skrevet 15. august 2022 Tussi2018 skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg tar vanligvis dag 3-7, men gynekologen ville at jeg skulle prøve å ta dag 3-8 forrige syklus. Det resulterte i tidligere eggløsning med ett veldig modent egg. Jeg kjente eggløsningen mye mer på kroppen, men utenom det merket jeg ikke noe forskjell. Ble dog ikke gravid 🙈 prøver vanlig lengde denne mnd. Så gjerne vær obs på tidligere el og legg inn aksjer tidligere er mitt råd 🤷🏼♀️ Åå okei, tusen takk for svar! Det hadde passet veldig fint å få det litt tidligere denne syklusen, så da satser vi på det😂 Anonymkode: dcf9b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. august 2022 #4 Del Skrevet 15. august 2022 Krysser fingrene 😍Oppdater gjerne 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. august 2022 #5 Del Skrevet 16. august 2022 Hvordan klarte du ta en dag for mye med dobbel dose når det bare er 10 på et brett? 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Del Skrevet 16. august 2022 Fordi jeg tidligere har tatt enkel i fem dager, så måtte begynne på nytt brett uansett og kom ut av telling 😅 Anonymkode: dcf9b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. august 2022 #7 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg tidligere har tatt enkel i fem dager, så måtte begynne på nytt brett uansett og kom ut av telling 😅 Anonymkode: dcf9b...c75 Aha skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 16. august 2022 #8 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg gjorde det samme, ble gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Del Skrevet 16. august 2022 Aryamili skrev (46 minutter siden): Jeg gjorde det samme, ble gravid Åå så gøy å høre! Fikk du eggløsning tidligere enn vanlig også? Anonymkode: dcf9b...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 17. august 2022 #10 Del Skrevet 17. august 2022 Hadde veldig lang syklus i utgangspunktet, så tidligere enn vanlig for meg. Tok bare Letrozol den ene syklusen og ble gravid. Men EL var fortsatt sent i forhold til mange, syklusdag 18 tror jeg det var (mange år siden) 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå