AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hei 😊 Jeg hadde denne diagnosen for noen år siden, og etter revurdering ble den fjernet. Men jeg lurer litt på om jeg kanskje har diagnosen likevel? Så håper andre med diagnosen her inne kunne svart på noen spørsmål. Har/hadde du hallusinasjoner? Såfall hvilke? Bruker du medisiner nå? Går du i behandling? Hvordan fungerer du nå i forhold til når du fikk diagnosen? Anonymkode: 04f92...f3f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Jeg har schizofreni har aldri hatt hallusinasjoner. Går på 20mg zyprexa. Har og hadde en funksjonsevne lik 0 et sted. Må ha hjelp med typ alt. Personlig hygiene, må bli påminnet og hjelpt i hjemmet, sliter med alt, har ingen venner aldri hatt kjæreste. Gikk til dps før men sluttet etter at jeg fant ut at det var de som gjorde meg dårlig. Anonymkode: f71ab...933
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 20.37): Jeg har schizofreni har aldri hatt hallusinasjoner. Går på 20mg zyprexa. Har og hadde en funksjonsevne lik 0 et sted. Må ha hjelp med typ alt. Personlig hygiene, må bli påminnet og hjelpt i hjemmet, sliter med alt, har ingen venner aldri hatt kjæreste. Gikk til dps før men sluttet etter at jeg fant ut at det var de som gjorde meg dårlig. Anonymkode: f71ab...933 Takker for svar. Kan jeg spørre hvilke vrangforestillinger du har/hadde? Anonymkode: 04f92...f3f
Marye Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 19.42): Hei 😊 Jeg hadde denne diagnosen for noen år siden, og etter revurdering ble den fjernet. Men jeg lurer litt på om jeg kanskje har diagnosen likevel? Så håper andre med diagnosen her inne kunne svart på noen spørsmål. Har/hadde du hallusinasjoner? Såfall hvilke? Bruker du medisiner nå? Går du i behandling? Hvordan fungerer du nå i forhold til når du fikk diagnosen? Anonymkode: 04f92...f3f Jeg har schizoaffektiv. Jeg hadde syns og hørselshallusinasjoner, og vrangforestillinger, bruker Leponex og Cisordinol. Får oppfølging av FACT TEAM, fungerer bra nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå