AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Jeg hadde sex med en fyr som jeg har kjent i et par år. Vi var aldri venner eller noe sånt, vi gikk kun på samme skole og bodde i samme bygda, ikke mer. Har gått rundt uten sex i 2 år og tok i mot det som ble tilbudt meg, og han var faktisk ganske sexy. Ble ikke mer en sex to ganger da han stakk hjem rett etter han var ferdig med sin del. "Han måtte stå opp tidlig og komme på jobb" var det han sa. Syns at det var for dumt. Jeg har ikke hatt Facebook i et par år og valgte å lage en ny. Når jeg adda venner og familie ble jeg anbefalt profilen hans. Da såg jeg litt i profilen hans der det sto at han var i et forhold. Det sto ingen navn, men etter at jeg sjekket litt ut var det en jente som alltid reagerte med et hjerte. På profilen hennes står det også at hun er i et forhold. Skal jeg spør hun om hun er dama hans og presenterer fakta at typen hennes var utro med meg? Det gnager i samvittigheten min og jeg føler meg skitten at jeg kanskje var en affære. Hun må jo ha rett til å vite det du s jeg at typen hennes velger å pule med andre bak ryggen hennes. Jeg har heller ikke så lust å si det fordi det kommer kanskje til å spre seg rundt i bygda. (Han bor der ennå) og at jeg blir sladder stoff for andre. Min familie bor der ennå og mine søsken går på samme skole der. Vet ikke hva jeg skal gjøre her. Anonymkode: 446bf...595
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Henne. Si ifra til HENNE Anonymkode: 0c8a4...ea0 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Henne. Si ifra til HENNE Anonymkode: 0c8a4...ea0 Sorry. Sliter litt med norsken enda. Takker for rettelsen Anonymkode: 446bf...595
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Nei. Ikke bland deg. Det er ikke din sak. Anonymkode: 2cc5b...707
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg føler meg skitten at jeg kanskje var en affære Det er jo ofte en mulig konsekvens av å ligge med de som: AnonymBruker skrev (3 minutter siden): tok i mot det som ble tilbudt meg Anonymkode: cb7b8...c20
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 Ja, selvfølgelig skal du si noe! Stakkars mennesket vet sikkert ingenting om hvor lite seriøst typen hennes tar forholdet og henne. De aller, aller fleste ønsker å få vite om at de blir bedratt. Dette er viktig og vesentlig informasjon om deres kjæreste, dvs. hva slags moral denne personen har, hvor lett han lyver, hvor lite han bryr seg siden han risikerer alt for litt sex. Dette var ikke en liten tabbe, dere hadde sex to ganger! Anonymkode: e283d...165 1
Snok1 Skrevet 15. august 2022 #7 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Henne. Si ifra til HENNE Anonymkode: 0c8a4...ea0 Skulle påpeke akkurat det samme.
Snok1 Skrevet 15. august 2022 #8 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sorry. Sliter litt med norsken enda. Takker for rettelsen Anonymkode: 446bf...595 Sliter litt med norsken ennå. (Beklager, kun ment som hjelp. Lykke til med norsken!)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #9 Skrevet 15. august 2022 Er du sikker på at han var sammen med henne når dere hadde sex? Anonymkode: 7ed68...a9f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #10 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du sikker på at han var sammen med henne når dere hadde sex? Anonymkode: 7ed68...a9f Ja jeg tror det. Det sto i profilene at begge er i et forhold. Samme dato til og med. Jeg dumpa han for ca. To måneder siden. Anonymkode: 446bf...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå