Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har de siste årene trukket seg mer og mer bort fra ansvaret og familien. Noen må trå til der han ikke gjør det og det har endt med veldig mye arbeid på meg i lang tid. Nå har jeg store problemer med å se på han. Sexlivet er helt dødt, tanken på sex gjør meg direkte kvalm. Hele dagen føler jeg går til å rydde og vaske etter han, reparere noe han har ødelagt eller kjøpe nytt når noe er mistet. Jeg har som følger av dette blitt deprimert og utmattet. Alt han gjør provoserer meg nå. Jeg må ut. Jeg vet ikke om jeg bare skal gå stille og rolig, kanskje jeg bør fortelle han hvorfor?

Anonymkode: e31c1...32d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg store problemer med å se på han. Sexlivet er helt dødt, tanken på sex gjør meg direkte kvalm. 

Anonymkode: e31c1...32d

Dette synes jeg ihvertfall ikke du skal fortelle ham. Hvorfor har du latt det gå så langt?

Anonymkode: 554d5...724

Skrevet

Gjør det slutt- få hjelp av venner til å flytte. Her er det game over. 

Anonymkode: 81209...53f

Skrevet

Om dere har barn så bør du vel forsøke å beholde vennskapet så godt du kan. Forstår du er sint på måten han har oppført seg, men den følelsen kommer til å bli mindre med tiden. Du er nødt til å forholde deg til barnas far resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...