Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 (endret) Mini alex på 7 mnd sover noe så vanvittig utrolig. Hun legger seg på tvers , kaver med armer, styrer med smokken , vifter med beina mer eller mindre hele natten. Jeg har måttet flyttet ut av soverommet for og få sove fordi jeg våkner jo ved den misnte bevelgelse. Hun roer seg ned hvis man legger armen og hånden over bena hennes, men en halv time senere er det på den igjen. Det går jo ikke ann og ligge sånn og sove heller. Hun våkner ogå forferdelig tidlig ( ca halv seks) Noen råd Endret 23. november 2005 av Gamle Alex
Gjest Kålungen Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Kanskje det går ann å prøve sånn "sovepose" som hun kan ligge nedi? Da får hun hvertfall ikke lagt seg på tvers, men det hjelper vel ikke på armer, smokk osv... Valium?
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Kanskje det går ann å prøve sånn "sovepose" som hun kan ligge nedi? Da får hun hvertfall ikke lagt seg på tvers, men det hjelper vel ikke på armer, smokk osv... Valium? ← noen ganger kunne det friste ja
Jens Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Ser ut som om du og jeg hele tiden har de samme små "problemene" i hverdagen. Min sønn på 6,5 måned er også ekstremt urolig om natten!Igår kom jeg inn til ham, og da lå han på maven med strake armer(i lekestilling), med bamsen sin under brystet!Ellers pleier jeg å måtte gå og snu ham, ihvertfall to ganger før jeg legger meg, for han ender også opp helt på tvers i sengen, og noen ganger finner jeg ham helt nede ved fotenden på maven!!Tror ikke det er stort man trenger å gjøre, de sover nok godt for det. Har hørt det er i denne alderen de begynner å drømme masse, så da blir de mer urolige. Søte er de ihvertfall!!
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Det er de Jens:) Mitt problem er bare det hatt vi ikke har eget rom til henne ennå ( flytter om et halv år ) ,men til da er vi pent nødt til å dele rom. og jeg får ikke sove for jeg er "påvakt" hele tiden. Ørepropper hjelper heller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Det kan jo være at hun har for stor plass i sengen sin da og at det hjelper å begrense plassen. Sønnen vår på 3 sover mer urolig jo større plass han har (feks. om han sover i vår stooore seng.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå