Gå til innhold

Sende melding på Messenger til gammel affære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysingel. Har tenkt en del i det siste på en jeg hadde en liten "fling" med for kanskje sånn 15 år siden! Forholdet den gangen endte på en litt negativ måte, dessverre.. I det siste har jeg tenkt litt at det hadde vært spennende å treffes igjen. Men det ER jo veldig lenge siden.  Jeg har prøvd å sende ham en melding på Messenger, men han har ikke åpnet den/akseptert den/sett den. Spørsmålet mitt er: bør jeg bare gå ut fra at han ikke ønsker kontakt, og glemme hele greia? Eller KAN det skje at man ikke får med seg meldinger fra "ukjente" på messenger? Er det i det hele tatt utrolig weird å ta kontakt etter så mange år....? 

Anonymkode: 57ddb...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke overtenk. Det kan meget godt tenkes at han ikke får varsel om melding.  En mann vil i de fleste tilfeller føle seg smigret av en henvendelse, med mindre historien var at du oppførte deg som en psycho bitch, og han endelig ble kvitt deg. 

Anonymkode: fef70...b2a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hender man ikke får varsel på messenger ja. Og det er mest sannsynlig smigrende for ham å bli kontaktet. Det samme har skjedd meg, og det ble et hyggelig gjensyn. 

Skrevet

Litt teit om han har dame. Du bør da virkelig gå videre og ikke ødelegge for andre. Hvis han elsket deg så ville dere vel vært sammen nå?? Nei kutt ut. Du virker bare desperat.

Anonymkode: 60913...b2a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner…

Anonymkode: fef69...bbb

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste har slik innstilling på Messenger at de får et varsel når de mottar meldinger fra andre enn venner. Mest sannsynlig har han fått meldingen og ønsker ikke å svare. 

Anonymkode: 6b360...465

• Liker 2
Skrevet

Helt greit å prøve seg. Tipper han enten ikke har sett det, eller ikke ønsker å ta opp kontakten av personlige grunner. Ville gått videre i livet og tatt det som en positiv overraskelse om du hører noe fra han i løpet av det neste halve året eller noe. 

Anonymkode: 26fe4...622

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt greit å prøve seg. Tipper han enten ikke har sett det, eller ikke ønsker å ta opp kontakten av personlige grunner. Ville gått videre i livet og tatt det som en positiv overraskelse om du hører noe fra han i løpet av det neste halve året eller noe. 

Det kan ikke tenkes at mannen har både kone og barn etter 15 år? Hallo livet går videre. Finn deg en ledig mann du og ikke resirkuler. Enkelte kvinnfolk er så håpløse!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan ikke tenkes at mannen har både kone og barn etter 15 år? Hallo livet går videre. Finn deg en ledig mann du og ikke resirkuler. Enkelte kvinnfolk er så håpløse!

Hvorfor har det noe å si om han har kone og 3 barn? Er det noe som hindrer en mann i å avvise andre på en høflig måte om det ikke passer seg å ta opp kontakten? Og hva i all dager er galt med å kontakte mennesker man har en fortid med? Det er jo hyggelig å bli husket, samme om man er gamle venner eller gamle flammer?

• Liker 3
Skrevet

Jeg får ikke varsel om noen jeg ikke er venn med på Facebook har sendt meg en melding i Messenger. Oppdaget det en gang at det lå flere meldinger fra ukjente menn der, måtte inn og se via bakveier. De lå ikke i den vanlige innboksen. 

For min del var det bare svindelforsøk og utenlandske menn som påsto at jeg var den vakreste de hadde sett og at de allerede elsket meg dypt 😛 

Hvis han du kjenner ikke har varsel på heller, så har han antageligvis ikke sett meldingen din. Hva med å sende en sms i stedet?

Anonymkode: 3a8ad...859

• Liker 1
Skrevet

HI her. Ja, ser poenget om at han kan ha kone og barn... han kan jo i så fall bare si det, da. Litt lyst til å treffe ham fordi det var den beste sexen jeg noen gang har hatt.  XD. Lyst til å oppleve det igjen... Skjønner liksom ikke helt at han ikkr blir LITT nysgjerrig engang....

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får ikke varsel om noen jeg ikke er venn med på Facebook har sendt meg en melding i Messenger. Oppdaget det en gang at det lå flere meldinger fra ukjente menn der, måtte inn og se via bakveier. De lå ikke i den vanlige innboksen. 

For min del var det bare svindelforsøk og utenlandske menn som påsto at jeg var den vakreste de hadde sett og at de allerede elsket meg dypt 😛 

Hvis han du kjenner ikke har varsel på heller, så har han antageligvis ikke sett meldingen din. Hva med å sende en sms i stedet?

Anonymkode: 3a8ad...859

HI igjen.Takk for svar! Kanskje jeg rett og slett skal prøve det.  Hvis jeg tør :Pføler meg nokså masete, men samtidig er det jo dumt hvis han faktisk ikke har sett meldingen ...ikke sant?

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

HI igjen.Takk for svar! Kanskje jeg rett og slett skal prøve det.  Hvis jeg tør :Pføler meg nokså masete, men samtidig er det jo dumt hvis han faktisk ikke har sett meldingen ...ikke sant?

Jeg ser at enkelte har problemer med det, kanskje særlig kvinner som må avvise gamle ligg i ett sett? Uansett er det både ufarlig og uskyldig, og så lenge du gir deg etter den ene sms'en, så skal du bare kjøre på.

Anonymkode: fef70...b2a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hjelpede meg…..

Han har nok sett den, eller kommer til å se den.

La det ligge. Sms er stalkete. 

Anonymkode: 9b830...50d

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

HI her. Ja, ser poenget om at han kan ha kone og barn... han kan jo i så fall bare si det, da. Litt lyst til å treffe ham fordi det var den beste sexen jeg noen gang har hatt.  XD. Lyst til å oppleve det igjen... Skjønner liksom ikke helt at han ikkr blir LITT nysgjerrig engang....

Bare la være. Hvorfor rote borti det der? Om det endte dårlig er det nok en  grunn for at han ikke svarer. Og om han er så fantastisk i senga er du nok bare en i mengden uansett.

Anonymkode: 48a2b...20e

Skrevet

Og jo, man får opp ikon når man har forespørsel.

Ikke som varsel, men det er synlig i messenger. 

Anonymkode: 9b830...50d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis en eks tok kontakt med min mann for å ha sex med han igjen så skulle det blitt månelyst. Det er 15 år siden. Tror du det blir likt?? Du er endret, han er endret. Nei det blir ikke som du tror. La denne stakkars mannen få være i fred. Han har det fint med kona si og barna sine. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har det noe å si om han har kone og 3 barn? Er det noe som hindrer en mann i å avvise andre på en høflig måte om det ikke passer seg å ta opp kontakten? Og hva i all dager er galt med å kontakte mennesker man har en fortid med? Det er jo hyggelig å bli husket, samme om man er gamle venner eller gamle flammer?

Fordi det skaper sjau. Dette er minuset med sosiale medier. Ekser og fortid er et tastetrykk unna. Som om det ikke er nok med alle som kler av seg på instagram. Hvis folk har empati og respekt så holder de seg unna opptatte menn/kvinner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er nysingel. Har tenkt en del i det siste på en jeg hadde en liten "fling" med for kanskje sånn 15 år siden! Forholdet den gangen endte på en litt negativ måte, dessverre.. I det siste har jeg tenkt litt at det hadde vært spennende å treffes igjen. Men det ER jo veldig lenge siden.  Jeg har prøvd å sende ham en melding på Messenger, men han har ikke åpnet den/akseptert den/sett den. Spørsmålet mitt er: bør jeg bare gå ut fra at han ikke ønsker kontakt, og glemme hele greia? Eller KAN det skje at man ikke får med seg meldinger fra "ukjente" på messenger? Er det i det hele tatt utrolig weird å ta kontakt etter så mange år....? 

klar nå å være singel litt og bli kjent med deg selv istedenfor å kaste deg over gammelt søppel du kastet for 15 år siden. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du sjansen på han?

Anonymkode: a4599...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...