Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at vi hadde bare forelesning 1 gang denne uka, som varer i 1 time. Ikke veldig lenge, og resten av dagene går til fadderuken. Noe jeg ikke skal delta på

Jeg bor cirka 1time unna så jeg tenkte å heller starte neste uken isteden da det begynner å bli obligatorisk. 

Anonymkode: 9b54f...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke møter opp første dag, mister du studieplassen! Så det er ganske krise.

Anonymkode: 69a4e...f0d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du ikke møter opp første dag, mister du studieplassen! Så det er ganske krise.

nei det gjør man som regel ikke

Anonymkode: 9b54f...185

• Liker 1
Skrevet

Det er fasit at det er lettere å bli kjent med folk hvis du deltar på fadderuka. Du trenger så klart ikke gjøre mer ut av det enn du selv vil, men de som finner tonen der fortsetter gjerne å henge sammen etterpå. 

Er du ny student er det direkte dumt å droppe det. 

Er du godt etablert med nettverk allerede blir det noe annet, så klart. Selv om det alltid kan være kjekt å ha en god tone med de du studerer med nå. 

Anonymkode: dbb23...5f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er da ikke standard. NOEN har obligatorisk oppmøte første dag. Men det er mange studier som ikke har det. 

Anonymkode: 5d09e...490

Skrevet

Det verste blir vel å gå glipp av potensielle vennskap via fadderuka. Men, jeg deltok på den selv og endte fortsatt opp så ensom og utilpass på studiet at jeg droppa ut så det er ingen garanti. 

Anonymkode: b2f65...faa

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å delta på fadderuka. Ikke nødvendigvis fordi du har så lyst på nye venner, men fordi det er kjekt å ha noen å jobbe sammen med på oppgaver man er flere om, eller ha kollekviegruppe sammen med, og diskutere faget med.

Uten venner på studiestedet så kommer du raskt til å kjenne deg utilpass. 

Anonymkode: aeaee...c56

• Liker 1
Skrevet

Det burde vel gå greit. Jeg koste meg i de  fadderukene jeg har vært med på selv, men det der med at man mååå være med på den for å overhodet få venner er svært overdrevent. Ingen av de jeg hang med i fadderuka ble varige vennskap, jeg prata ikke en eneste gang med de som faktisk endte opp med å bli mine beste venner.

Anonymkode: 253c6...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...