Gå til innhold

Har du opplevd at en ukjent har prompet i nærheten av deg tilfeldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde det i går. Var ute å gikk så kommer ei dame syklende forbi meg og reiser rumpa opp fra setet og feis. Akkurat da hun syklet forbi.

Anonymkode: 07133...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt meg også, jeg satt på busstoppet da en mann kom forran meg å bøyde seg ned for å knyte skolissene, så feis han høyt før han gikk videre.. Ble helt satt ut 🤢

Anonymkode: 020c2...f7e

Skrevet

Har opplevd inne på Kiwi at jeg gikk bak en fyr, og plutselig gikk jeg inn i en lukt.. Jeg hørte ikke at han slapp en, så vet ikke om det faktisk var han.

Anonymkode: b6458...41f

Skrevet

Sikker på at hun feis, at det ikke bare knirka litt fra det klamme mellomkjøttet?

Anonymkode: 3d2d5...7f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg opplevde det i går. Var ute å gikk så kommer ei dame syklende forbi meg og reiser rumpa opp fra setet og feis. Akkurat da hun syklet forbi.

Kanskje hun skulle ha mer fart?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun skulle ha mer fart?

Må gi gass for å få bedre fart.

• Liker 1
Skrevet

Ja.. og det er sånn som kan skje. 

Anonymkode: da017...5bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sikker på at hun feis, at det ikke bare knirka litt fra det klamme mellomkjøttet?

Er helt sikker på at hun feis ja.

Skrevet

Jeg opplevde at en slapp en skikkelig sur en på treningstimen.. Brakk meg og sleit skikkelig med å fullføre økten så lenge eimen satt i 😕

Anonymkode: 71ea4...a0e

Skrevet

Ja, det har jeg opplevd.

Feiret bypåske i Oslo for endel år siden, og brukte de stille dagene til å rusle rundt i bygatene. Hadde på med sko med gummisåler, så jeg var nok ganske lydløs. Gikk rett bak en mann i treningsklær. Plutselig så prompet han. Ikke bare en gang, men det kom en hel haug med promper. Høy lyd. 

Han trodde nok han var alene i gata. Og han så rimelig flau ut da jeg passerte ham ikke mange sekundene etter "prompekonserten". 

Anonymkode: 4d0d8...8a5

Skrevet

Herregud. Folk fiser. En prøver jo ikke gjør det på folk, men uhell skjer. Hun på sykkelen derimot: tja hun burde vel ikke trykke en ut i det hun kjørte forbi noe ( virket lite som ett uhell når en løfter skinka 😳

Anonymkode: 0c3a7...003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...