AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Vi har ikke råd til luksus i Maldivene eller en uke i Italia som de fleste reiser på, og må derfor tenke budsjett. Vi ønsker noe personlig, intimt og romantisk som ikke koster skjorta. Forslag? Anonymkode: 73164...2cb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Lei en hytte ved sjøen eller fjellet, kanskje kombinert med spahotell om budsjettet tillater det?😊 Finnes fine spahotell både ved hytte og sjø. Gjør litt ekstra ut av middagene (tenn lys, duk, osv osv) Anonymkode: 32603...a7d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Norden kan være dyrere enn andre steder i utlandet. Hva med en weekend i Tallinn, Riga, Gdansk eller Krakow? Eller London? Man kan finne billetter til grei pris, samme med hotell, spesielt om man orker å ta undergrunnen få stopp. Hvis jeg skulle reist i Norden, så tror jeg at jeg ville valgt København. Nå vet jeg ikke når dere tenker, men hvis det er nærmere jul så kan dere få med dere julemarked. Tivoliet er også koselig selv om det bare er å vandre og se. Hvis jeg skulle reise i Norge, så ville jeg valgt en koselig hytte. Høst/vinter på fjellet. Gjerne med badestamp. Spist god middag ute eller laget noe godt/mer tidkrevende på hytten. Stått på ski eller gjort andre aktiviteter som bålkos. Høst/vår kan det være koselig å låne lavvo og campe et sted. Kanskje ved et fiskevann eller elv. Bål, grille pølser, lage god frokost ute, ta med vin. Eller litt mer luksus. Bo på hotell, dra på parmassasje, spise middag på restaurant, dra på museum/andre aktiviteter. Anonymkode: cc5a0...63d 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Hva med glamping i vakker natur? Blir ikke mer romantisk enn det! Anonymkode: 182dc...8ba
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Vi dro til Lofoten, sov i telt og utforsket naturen. Helt fantastisk bryllupsreise! Anonymkode: 61398...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Sykkeltur i Danmark ❤️ Anonymkode: ba06d...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå