AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hei Jeg har vært på date i helgen med en jeg har kjent kort tid. Det var en hyggelig date der jeg brukte tiden på å bli kjent. Han kjørte meg hjem og kysset meg hjertelig...alt vel og bra. Etter en time fikk jeg sms om at han ble så fryktelig kåt! Så her kommer spørsmålet. Er jeg prippen over at jeg følte han ødela alt med en slik mld så tidlig...eller er dette helt normalt? Anonymkode: 6491d...220 2
JegMotStrømmen Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Jeg anser meg ikke som spesielt prippen, men sånn melding, så tidlig hadde ikke fristet til videre bekjentskap iallefall. 20
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Æsj, for en gris. Anonymkode: 78a45...56d 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Tydeligvis mange av disse som ønsker å diskvalifisere seg med en gang. Hvis det er hensikten er det bedre å si at kjemien manglet, men jeg mistenker at en del av disse sjarmtrollene faktisk tror sånne kommentarer er en innertier. Anonymkode: 08315...73f 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er jeg prippen over at jeg følte han ødela alt med en slik mld så tidlig...eller er dette helt normalt? Anonymkode: 6491d...220 Nei du er ikke prippen. Fyren viser total mangel på sosiale ferdigheter og normal kotyme… Anonymkode: fe2b6...ec0 5 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 Nei fysj, han hadde jeg styrt unna. Forstår ikke at noen tror det er greit. On nei, du er ikke prippen. Anonymkode: ce159...850 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #7 Skrevet 15. august 2022 Fra hans synsvinkel er dette et kompliment til deg som kvinne. Men fra din synsvinkel blir slik direkte tale "for mye, for tidlig". Han hadde gjort det bedre ved å pakke det inn litt når dere er så tidlig i datingfasen, og heller skrive noe ca. "Tenker mye på deg, du var så fin i kveld". Vær litt mer romantiske, gutter! Anonymkode: 5fee4...94e 7 1
panzerpølsa Skrevet 15. august 2022 #8 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei Jeg har vært på date i helgen med en jeg har kjent kort tid. Det var en hyggelig date der jeg brukte tiden på å bli kjent. Han kjørte meg hjem og kysset meg hjertelig...alt vel og bra. Etter en time fikk jeg sms om at han ble så fryktelig kåt! Så her kommer spørsmålet. Er jeg prippen over at jeg følte han ødela alt med en slik mld så tidlig...eller er dette helt normalt? Anonymkode: 6491d...220 Høres ut som vi har møtt samme fyr. Hvor gammel er vedkommende? 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #9 Skrevet 15. august 2022 Ouff..null sosiale antenner og trolig toneangivende for at alt i det videre vil handle om sex, sex, sex..boring. Anonymkode: 581e5...4c5 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #10 Skrevet 15. august 2022 For en merkelig melding å sende etter første date. Jeg tror at om et mann syns det er ok å sende en slik melding i en slik situasjon, så er han kun ute etter sex. I tillegg til at du ikke er den eneste han dater. Han gidder nok ikke bruke tid på å date og siler ut damene på denne måten. Uansett, jeg syns denne meldingen var usmakelig og lite respektfull. Anonymkode: 853fb...0c5 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #11 Skrevet 15. august 2022 panzerpølsa skrev (15 minutter siden): Høres ut som vi har møtt samme fyr. Hvor gammel er vedkommende? He he..han burde vite bedre, han er ett par år over 50🤣 panzerpølsa skrev (15 minutter siden): Høres ut som vi har møtt samme fyr. Hvor gammel er vedkommende? Anonymkode: 6491d...220
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #12 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For en merkelig melding å sende etter første date. Jeg tror at om et mann syns det er ok å sende en slik melding i en slik situasjon, så er han kun ute etter sex. I tillegg til at du ikke er den eneste han dater. Han gidder nok ikke bruke tid på å date og siler ut damene på denne måten. Uansett, jeg syns denne meldingen var usmakelig og lite respektfull. Anonymkode: 853fb...0c5 Ja,jeg er helt enig med deg..han kunne fortelle at dette var ment som ett kompliment og bare det. Null respekt for min missnøye , sa han først ynnskyld for så å fortsette i samme gaten. Jeg ønsket han lykke til videre🤣 Anonymkode: 6491d...220 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #13 Skrevet 15. august 2022 nei tror ikke det var noe med prippen å gjøre, tror mest det har noe med agadean din. som de fleste kvinner vet når man er på date med noen man ikke kjenner veldig godt, står det to valg, er det meg eller musa mi han dater? som jeg forstår det er meningen din med å date ikke for å få deg kukk for det kan du få før den daten. så det med at han sender melding at han er kåt er det samme å si at han vil ha sex med deg som igjen mange kvinner prøver å unngå på de første datene for å se hvor seriøs mannen er Anonymkode: d0b9b...c1b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #14 Skrevet 15. august 2022 Da tenker jeg at han burde ha litt klasse. Spesielt dersom han er over 20. Anonymkode: db499...3ed
Gjest Luksusbia Skrevet 15. august 2022 #15 Skrevet 15. august 2022 Det hadde je tatt som ett kompliment! Men du bestemmer når dere skal ligge sammen❤️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #16 Skrevet 15. august 2022 Herregud, snart 50 og holder på sånn. Blir flau på mitt eget kjønns vegne. Hadde ALDRI falt meg inn. Men så er jeg helt i andre enden av skalaen også da, og sier nesten ikke slikt når jeg er i forhold en gang. Prøver å holde det litt mer classy og subtilt. Anonymkode: 29493...6c7 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #17 Skrevet 15. august 2022 Luksusbia skrev (13 minutter siden): Det hadde je tatt som ett kompliment! Men du bestemmer når dere skal ligge sammen❤️ Jeg hadde også tatt det som et kompliment😊 Anonymkode: 63ed8...34b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #18 Skrevet 15. august 2022 Luksusbia skrev (25 minutter siden): Det hadde je tatt som ett kompliment! Men du bestemmer når dere skal ligge sammen❤️ Hvordan kan det være et kompliment at en mann blir kåt? De blir jo kåt av å se et glimt av en pupp eller en rumpe som vrikker litt på seg bortover gata. Det er på ingen måte et kompliment til ts. Han kunne sittet overfor hvem som helst så lenge det var en kvinne, og blitt like kåt. Ikke noe personlig ment for ts. Så nei, JEG hadde ikke tatt noe sånt for å være et kompliment til MEG. Anonymkode: 34314...aba 5 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #19 Skrevet 15. august 2022 Nei,jeg tok det ikke som ett kompliment når alt skriker inni meg,neiiiii! Jeg dømmer ingen,og er vel noen som synes dette er ok så tidlig. Dette handler om respekt ..og som andre sier her er det ensbetydende hva vedkommende ønsker..alt annet enn ett seriøst forhold. Alt i alt ,det handler heller ikke om på død og liv unngå sex så tidlig...noen ganger skjer det av en naturlig årsak...men en må være klar både fysisk og psykisk🤣🤣 takk for gode svar...setter pris på det Anonymkode: 6491d...220 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #20 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja,jeg er helt enig med deg..han kunne fortelle at dette var ment som ett kompliment og bare det. Null respekt for min missnøye , sa han først ynnskyld for så å fortsette i samme gaten. Jeg ønsket han lykke til videre🤣 Anonymkode: 6491d...220 Ok, da er det jo greit. Fint å få vite hva de vil tidlig Anonymkode: e5794...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå