AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Sikkert et skikkelig dumt spørsmål, men shit la gå. Hvordan oppnår de som har gjennomgått kjønnskorrigerende operasjoner seksuell tilfredsstillelse?(Både jenter og gutter). Noen som kan dele kunnskap/erfaring? Please ikke gjør dette til en tråd om transrettigheter, shaming osv. Anonymkode: 88bcb...633 3
Mann1977 Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Det lurer faktisk jeg også på selv om der ikke angår meg personlig......
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Hm interessant, det har jeg ikke tenkt på. ja lurer på det selv. Anonymkode: 7ffb3...61c
Myrmica Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Jeg har lite å tilføye her, da jeg ikke har noen personlig erfaring med dette selv. Men jeg har snakket med en person som har vært igjennom kjønnskorrigerende operasjon. Vedkommende fikk ingen seksuell tilfredsstillelse ved stimulering av kjønnsorgan. Men det var underordnet den helhetlige følelsen av å se seg selv i speilet og faktisk føle seg som seg selv. Og vedkommende nøt fremdeles kos på alle mulige andre måter - seksuell glede handler ikke bare om kjønnsorgan, og det største erotiske organet er jo hjernen 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Kjønnskorrigerende operasjon av kjønnsorganer gir redusert seksuell nytelse rent fysisk, ja. Så det blir en prioriteringssak, for noen er dette så viktig at de er villig til å gjøre det likevel, for andre kan dette være en viktig grunn til å ikke operere, men feks bare gå på hormoner og uttrykke kjønn på andre måter .Jeg kjenner flere som er trans som ikke tar den siste operasjonen, fordi de prioriterer seksuall funksjon. Jeg synes det er veldig bra at man nå kan velge dette selv, og at vi har gått bort fra tiden da man ble tvunget til operasjon+sterilisering for å få lov til å bytte kjønn juridisk. Anonymkode: c4443...a24 5 1
MuffinStud Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Det er vanskelig for en person å beskrive da alle kun har utgangspunkt i seg selv og ikke kan bruke andres opplevelser som referanse. I og med at man kan få orgasme f.eks av analt stimuli, ved å benytte strap-on på partner og noen klarer det uten stimuli, så tenker jeg at du fort snakker om individuelle forskjeller, mengder og gråsoner. Og at det er vanskelig å tallfeste.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 MuffinStud skrev (1 time siden): Det er vanskelig for en person å beskrive da alle kun har utgangspunkt i seg selv og ikke kan bruke andres opplevelser som referanse. I og med at man kan få orgasme f.eks av analt stimuli, ved å benytte strap-on på partner og noen klarer det uten stimuli, så tenker jeg at du fort snakker om individuelle forskjeller, mengder og gråsoner. Og at det er vanskelig å tallfeste. Jo da. Skjønner jo at det er individuelt, men tenker at noen aspekter ved en sånn operasjon har overføringsverdi. Ta eks med strap on. De færreste fødte kvinner som er operert, vil kunne få orgasme ved analpenetrasjon. Samtidig så mister de vel (reduserer?) de muligheten til klitoralorgasme etter operasjon. Hvordan berøres prostata til en gutt som blir operert? Anonymkode: 88bcb...633
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 Mann1977 skrev (10 timer siden): Det lurer faktisk jeg også på selv om der ikke angår meg personlig...... Angår ikke meg personlig heller, men er nyskjerrig og vet for lite om hva en slik operasjon faktisk innebærer. Om en som er født kvinne og følgelig uten prostata mister muligheten til klitoral og vaginal orgasme, så kan jeg ikke skjønne annet en at det vil føre til en stor forandring av seksualiteten. Anonymkode: 88bcb...633
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Skrevet 16. august 2022 Myrmica skrev (9 timer siden): Jeg har lite å tilføye her, da jeg ikke har noen personlig erfaring med dette selv. Men jeg har snakket med en person som har vært igjennom kjønnskorrigerende operasjon. Vedkommende fikk ingen seksuell tilfredsstillelse ved stimulering av kjønnsorgan. Men det var underordnet den helhetlige følelsen av å se seg selv i speilet og faktisk føle seg som seg selv. Og vedkommende nøt fremdeles kos på alle mulige andre måter - seksuell glede handler ikke bare om kjønnsorgan, og det største erotiske organet er jo hjernen 😊 Akkurat. Et viktig poeng 😊 Skjønner jo at det vil være viktigere å faktisk være den man skal være, en å oppnå seksuell tilfredsstillelse via stimulering av kjønnsorgan. I den store sammenheng så trenger jo ikke det å føre til redusert livskvalitet. Anonymkode: 88bcb...633
Resignert Skrevet 16. august 2022 #10 Skrevet 16. august 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat. Et viktig poeng 😊 Skjønner jo at det vil være viktigere å faktisk være den man skal være, en å oppnå seksuell tilfredsstillelse via stimulering av kjønnsorgan. I den store sammenheng så trenger jo ikke det å føre til redusert livskvalitet. Anonymkode: 88bcb...633 Man er vel strengt tatt født "som den man skal være" , eller? Jeg kunne jo selvsagt ønsket å ha kroppen til Schwarzenegger, ansiktet til Paul Newman, kuken til John Holmes og pengene til Røkke. Men det ble nå engang ikke sånn. Og det lever jeg faktisk greit med. Det neste logiske spørsmålet vil jo være hvordan en normal, naturlig, heterofil mann eller kvinne vil oppleve "sex" med slike individer som da har ommøblert underlivet sitt. Kan f.eks se for meg at en ung mann som har ølbrillene på, ville fått en skikkelig nedtur om han dro med seg "Emma" Ellingsen hjem en sen nattetime....... 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #11 Skrevet 16. august 2022 Husker ikke hvor, men det ble lagt ut en animasjonsfilm på hvordan et slikt kjønnsskifte ble gjort fra mann til dame. Der ble penishodet og en del andre endringer selvsagt, til at en del av penishoder ble klitoris. I tillegg opererte de skjede.. Hvordan det gjøres fra dame til mann aner jeg ikke, men vil jo tro at mann til dame vil kunne få nytelse på klitoris da, om ikke selve penetreringen er litt «død». Anonymkode: 9634b...09a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 Å gå fra mann til kvinne - deler av penishodet blir til klitoris. Å gå fra kvinne til mann - klitoris vokser av testosteron, mange velger å beholde den som penis. Operasjon kan utføres for å flytte på urinrøret. Kjønnslepper blir til baller. Men klitoris er fortsatt klitoris. Jeg er noe mer usikker på evt. følsomhet for de som velger andre metode for å lage penis av hud fra et annet sted, med penispumpe for å pumpe den opp ol. Tror det er en del mindre følelser men personen kan finne tilfredsstillese i at de har kjønnsorgan som stemmer med kjønnet deres. Anonymkode: 8ddab...8d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå