Gå til innhold

Prøver å bli gravide og litt usikker

Mahaja

Anbefalte innlegg

Heihei! Vi prøver å bli gravide, jeg har alltid hatt litt uregelmessig mens, har prøvd snart et år (i oktober) men har hatt appen Flo og lagt inn hver dag. Nå har det seg sånn at jeg har fått ømme bryster, kan ikke engang ligge på megen og de gangene jeg har fått dette før mensen så er det bare et par dager. Denne gangen startet det for litt over to uker siden og blir bare mer og mer ømt og de vokser, ser forskjell på niplene mine og blodårene på brystene. Jeg er nå 22 dager forsinket med mens i følge Flo, tok en test når jeg var 11 dager forsinket som var negativ. Er dette noe eller er det bare forsinket mens?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du når du hadde eggløsning? Og ikke via app.

Om du er uregelmessig ikke bruk app ..den vil bare gi deg et estimat når den tror du vil få eggløsning.

Når til du sist en test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (5 minutter siden):

Vet du når du hadde eggløsning? Og ikke via app.

Om du er uregelmessig ikke bruk app ..den vil bare gi deg et estimat når den tror du vil få eggløsning.

Når til du sist en test?

7 dager siden🙈

Anonymkode: cb3ab...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Du tar jo en ny test?? Er det neg, så er du ikke gravid. 

Anonymkode: 05006...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (8 minutter siden):

Ta ny test..Om negativt er du nok ikke gravid. Har du pcos?

Ja det har jeg🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du iallefall ikke bruke app. Mer pcos er det stor sjanse du ikke får eggløsning. Og dine symptomer er typisk pcos..har det selv.

Om du prøver å bli gravid så snakk med gynekolog din og spør etter provera og letzerol 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo appen fungerer ikke når du har uregelmessig syklus fordi den går ut i fra normal syklus og ikke uregelmessig. Du må selv teste etter EL og ikke gå ut ifra hva appen sier. Ta en graviditetstest og sjekk, noen ganger tester folk for tidlig. Er den negativ, så kjøper du EL test for å kartlegge om du har EL i det hele tatt.

Har selv Pcos og har nesten ikke eggløsning, så måtte begynne med Letrozol for å «trigge» eggløsningen.

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (5 minutter siden):

Flo appen fungerer ikke når du har uregelmessig syklus fordi den går ut i fra normal syklus og ikke uregelmessig. Du må selv teste etter EL og ikke gå ut ifra hva appen sier. Ta en graviditetstest og sjekk, noen ganger tester folk for tidlig. Er den negativ, så kjøper du EL test for å kartlegge om du har EL i det hele tatt.

Har selv Pcos og har nesten ikke eggløsning, så måtte begynne med Letrozol for å «trigge» eggløsningen.

Tusen takk’

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google temping...der er eneste 100% måten du kan se om du har eggløsning.

www.ovusense.com

Denne brukte jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (11 minutter siden):

Google temping...der er eneste 100% måten du kan se om du har eggløsning.

www.ovusense.com

Denne brukte jeg 

Tusen takk! Flere tips??😅 Ble gravid på ppillen for noen år siden.. men tok abort da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...