Gå til innhold

Følte han ville bli kvitt meg om morgenen - tips til kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr over noen uker. Han ringer meg daglig og skriver til meg. Er veldig oppmerksom, snill og virker interessert. På lørdag var jeg på grillings hos han med hans venner. Vi gikk på byen, og jeg ble med hjem til han for å sove (hadde sex, har hatt det før). Morgenen etter følte jeg at han ville bli kvitt meg. Normalt er han veldig kjærlig, kysser masse og holder rundt meg hele tiden. Det var han ikke søndag morgen. Jeg sa at jeg kunne gå før frokost, så han fikk hvile. Det sa han fort ok til, og fulgte meg til toget. Han ringte meg to ganger på søndagen for å snakke som vanlig. Jeg nevnte ikke noe, men har en dårlig magefølelse. Kan jeg ta opp med han, at jeg merker endret adferd, eller bør jeg bare fortsette positiv og se hva som skjer? Vil ikke fremstå dramatisk

Anonymkode: 0de6e...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så lurt å begynne å spørre om det nå. Kan virke masete. Kanskje han var fyllesyk, hadde vondt i hodet, var dårlig i magen søndag, det kan være hva som helst.

Du sier jo han ringte deg to ganger i går, det hadde han vel ikke gjort hvis han hadde mistet interessen.

Skrevet

Kan godt bare være dårlig form pga fylla dagen før. Hvis han ringte deg to ganger senere på dagen, så er han åpenbart interessert i deg videre.

Anonymkode: 4929d...ddb

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Bør nok ha en forventning om at ting ikke går veien når man blir kastet ut før frokost. 

Anonymkode: 8b6f8...53b

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
2 minutter siden, ti10 said:

Tror ikke det er så lurt å begynne å spørre om det nå. Kan virke masete. Kanskje han var fyllesyk, hadde vondt i hodet, var dårlig i magen søndag, det kan være hva som helst.

Du sier jo han ringte deg to ganger i går, det hadde han vel ikke gjort hvis han hadde mistet interessen.

Tusen takk. Fint å lese din mening. Normalt sier jeg alt jeg har på hjertet rett ut, men kan sikkert lønne seg å ikke si noe ennå. Skulle nok heller ha spurt i øyeblikket

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bør nok ha en forventning om at ting ikke går veien når man blir kastet ut før frokost. 

Er redd for det. Hva vile du gjort?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan godt bare være dårlig form pga fylla dagen før. Hvis han ringte deg to ganger senere på dagen, så er han åpenbart interessert i deg videre.

Anonymkode: 4929d...ddb

Takk. 
Han ringte også i dag. Men han kan jo også bare være ute etter sex, holde meg på kroken, eller prøver å være høflig

Skrevet

Han var sikkert bare litt sliten. Helt normalt det innimellom.

Det er ikke noe å ta opp, tenker jeg.

Anonymkode: 057e5...685

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er man forelska kaster man ikke ut daten før frokost. Sorry ass.

Anonymkode: 1e518...b9f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud, at han ringte to ganger samme dag, må vel sies å være nok oppmerksomhet? På grensen til telefonterror, spør du meg:)

Anonymkode: 278ce...519

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Min første tanke er at han ble dårlig i magen etter fylla, og sikkert syntes det var pinlig når du var der. 

Anonymkode: a1bb3...a46

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, at han ringte to ganger samme dag, må vel sies å være nok oppmerksomhet? På grensen til telefonterror, spør du meg:)

Anonymkode: 278ce...519

Det er ikke det at jeg trenger mye oppmerksomhet, spørsmålet var mer om jeg bør ta opp med han når jeg kjente på at han trakk seg vekk. Han kommuniserte ikke noe verbalt, så da blir jeg sittende litt å lure. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Min første tanke er at han ble dårlig i magen etter fylla, og sikkert syntes det var pinlig når du var der. 

Anonymkode: a1bb3...a46

Han drikker lite, og hadde vel ikke mer enn 3 drinker kvelden før. Kan være han måtte nr 2, men har flere bad i boligen, så burde gå bra. Mest sannsynlig at han var trett eller ikke ville ha meg der

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er redd for det. Hva vile du gjort?

Ikke stort når han ellers gir mye oppmerksomhet. Men om det blir flere sånne tegn hadde jeg trukket meg unna. 

• Nyttig 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Er man forelska kaster man ikke ut daten før frokost. Sorry ass.

Anonymkode: 1e518...b9f

Den er den følelsen som stikker i meg. At han ikke hadde lyst til å tilbringe søndagen med meg. Det var helt ok for meg å gå, fordi jeg liker tid alene også, men når det var denne plutselige endringen i adferd uten at han sa noe. Hadde du nevnt noe for han?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke stort når han ellers gir mye oppmerksomhet. Men om det blir flere sånne tegn hadde jeg trukket meg unna. 

Takk. 

Skrevet

Å ringe deg to ganger samme dag er jo nærmest litt i overkant!

Jeg ser du ikke nødvendigvis er helt enig, men første jeg tenkte er dårlig mage/diare etter fylla. Jeg har nærmest kastet ut folk fra meg av samme årsak, og har vært hos andre og ringt taxi før de har fått spurt om jeg var interessert i noe frokost 😅

Selv om de har to bad så vet han jo ikke hvilket du går på etterpå kanskje, man har uansett ikke lyst å sitte og prompe som et messingorkester med den man dater i samme leilighet. 

Det kan også være at han bare var sliten og hodepine og kroppen skrek etter mer søvn, det er lov av og til. 

Anonymkode: 4f8a8...d8c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg liker å få menn fort ut døra derpå, føler meg svett og ekkel og sminken til alle kanter. Største lettelsen når de endelig drar. Men kan være svært interessert likevel. Mye handler om måten det gjøres på, hvis noen er kald og vil bli kvitt deg er det uaktuelt for meg å treffe vedkommende igjen, men er han varm/snill er det helt ok. 

Anonymkode: 48406...ac0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor sa du at du kunne gå før frokost hvis du egentlig ville være sammen med han? Hvis du hadde sagt det til meg kunne jeg fort tolket det slik at det egentlig var du som ønsket å reise hjem før frokost, 

Anonymkode: 9a841...5db

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor sa du at du kunne gå før frokost hvis du egentlig ville være sammen med han? Hvis du hadde sagt det til meg kunne jeg fort tolket det slik at det egentlig var du som ønsket å reise hjem før frokost, 

Anonymkode: 9a841...5db

Takk, jo det er veldig godt poeng. Jeg ville gå fordi det var avvik i hans adferd i negativ forstand. Normalt kysser han meg hele tiden, holder rundt meg etc. Men han gjorde intet av dette, og han var kort og "streng" i talen. Kan også være han var fornærmet på meg, da en fyr prøvde seg på meg kvelden før. Han mente at jeg burde flyttet meg fra han og ikke snakket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...