Gå til innhold

Du med bipolar, hvordan opplever du blandet episode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du med bipolar, hvordan opplever du blandet episode?

Anonymkode: 1e40a...10e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig anstrengende. For meg kjennes det ut som kroppen holder på å slites i stykker. 

Jeg leste ei bok om bipolar, skrevet av en psykiater som har forska på fenomenet. Han mener at oppturer og nedturer svinger uavhengig av hverandre. Altså at oppturer og nedturer er enten eller, men at de godt kan oppstå samtidig. 

Anonymkode: f2c71...eaa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig anstrengende. For meg kjennes det ut som kroppen holder på å slites i stykker. 

Jeg leste ei bok om bipolar, skrevet av en psykiater som har forska på fenomenet. Han mener at oppturer og nedturer svinger uavhengig av hverandre. Altså at oppturer og nedturer er enten eller, men at de godt kan oppstå samtidig. 

Rettelse: det skal stå at oppturer og nedturer IKKE er enten eller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 15.29):

Det er en god måte å beskrive det på. Hvilken bok var det du leste?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en god måte å beskrive det på. Hvilken bok var det du leste?

https://books.google.no/books/about/Calm_Seas.html

Ganske billig bok:

https://www.adlibris.com/no/sok?q=CALM+SEAS%3A+Keys+to+the+Successful+Treatment+of+Bipolar+Disorder

Anbefales. Ikke noe revolusjonerende, men den ga noen aha-opplevelser. Var mest aha for samboeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...