AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Du med bipolar, hvordan opplever du blandet episode? Anonymkode: 1e40a...10e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Veldig anstrengende. For meg kjennes det ut som kroppen holder på å slites i stykker. Jeg leste ei bok om bipolar, skrevet av en psykiater som har forska på fenomenet. Han mener at oppturer og nedturer svinger uavhengig av hverandre. Altså at oppturer og nedturer er enten eller, men at de godt kan oppstå samtidig. Anonymkode: f2c71...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig anstrengende. For meg kjennes det ut som kroppen holder på å slites i stykker. Jeg leste ei bok om bipolar, skrevet av en psykiater som har forska på fenomenet. Han mener at oppturer og nedturer svinger uavhengig av hverandre. Altså at oppturer og nedturer er enten eller, men at de godt kan oppstå samtidig. Anonymkode: f2c71...eaa Rettelse: det skal stå at oppturer og nedturer IKKE er enten eller. Anonymkode: f2c71...eaa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 15.29): Veldig anstrengende. For meg kjennes det ut som kroppen holder på å slites i stykker. Jeg leste ei bok om bipolar, skrevet av en psykiater som har forska på fenomenet. Han mener at oppturer og nedturer svinger uavhengig av hverandre. Altså at oppturer og nedturer er enten eller, men at de godt kan oppstå samtidig. Anonymkode: f2c71...eaa Det er en god måte å beskrive det på. Hvilken bok var det du leste? Anonymkode: 1e40a...10e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en god måte å beskrive det på. Hvilken bok var det du leste? Anonymkode: 1e40a...10e https://books.google.no/books/about/Calm_Seas.html Ganske billig bok: https://www.adlibris.com/no/sok?q=CALM+SEAS%3A+Keys+to+the+Successful+Treatment+of+Bipolar+Disorder Anbefales. Ikke noe revolusjonerende, men den ga noen aha-opplevelser. Var mest aha for samboeren. Anonymkode: f2c71...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå