Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Jeg lurer også på hvilken farge jeg skal velge på strømpebuksa.. Har svart kjole - til knærne og svarte sko.. Tror jeg bør velge svarte, men er litt i tvil.. Personlig tror jeg ikke det blir noe fint med brune strømper.. eller..?
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Jeg synes stort sett ikke svarte strømper er noe fint, igjen (unntatt helt tykke). Huden blir skinnende så blålig gjennom.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Hm.. har aldri jeg opplevd men.. har noen ganske tynne jeg har kjøpt på lindex som er litt "rutete" på en måte.. på en måte nettingstrømper bare de er tette.. jeg får prøve litt å se nesten tror jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Det hørtes fint ut, da. Jeg tenkte på sånne helt tynne, svarte strømper. Svart med mønster i er fint til den rette kjolen.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg tror det vil være finere enn helt svarte ja! Takk
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Jeg syns ofte det er mer elegant med hudfargede strømper med bittelitt glans i til sort kjole og sorte sko.
Gjest Anerikke Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 Jeg syns ofte det er mer elegant med hudfargede strømper med bittelitt glans i til sort kjole og sorte sko. ←
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #8 Skrevet 23. november 2005 Skal man ho sorte strømper til, bør de vær i minst 40 denier. Ellers blir leggene veldig skjoldete og spettete. Skal du ha sort kjole og sorte sko kan du også slå til med litt farger og mønster. De har en veldig fin flaskegrønn med masse skimmer og mønster på H&M. Da blir antrekket litt rocka, men likevel pyntet.
Beam Skrevet 23. november 2005 #9 Skrevet 23. november 2005 Jeg ville gått for hudfarget strømpebukse. Med svart strøpebukse blir det veldig mye svart nå du har svart kjole. Da får du også fremhevet kjolen og skoene mer nå ikke alt går i ett.
*Ariel* Skrevet 23. november 2005 #10 Skrevet 23. november 2005 Spør du i strømpeavd. vil du nok få til svar: sort strømpebukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå