AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Hvor lange trilleturer går dere, evt kan dere gå med baby mens hen sover? Og hvor gammelt er barnet? Føler alle sier baby sover så godt i vogn, men her soves det i 45 min og er lotto om jeg får henne til å sove videre. 2 mnd. Anonymkode: 931bf...574
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Da mine var nyfødt kunne jeg ikke gå så lange turer. Var gjerne en times tid, og bingo om det gikk bra eller ei. Hadde alltid med bæresele, og hadde på bærejakke, så jeg kunne plumpe ungen oppi om alt gikk åt skogen. Begge mine har vært sånne som overhodet ikke har kunnet ligge våken i vognen, så om de våknet var helvete løs. Men begge ble "flinkere" etterhvert som de ble eldre, og da de gikk over til to blunder, kunne vi få til halvannen-to timers trilleturer som første lur, mens lur nr 2 var mer så som så med begge. Babyen din er veldig liten ennå, og så liten som det der turde jeg aldri gå langt hjemmefra. I den alderen er de fleste veldig uforutsigbare, og man kan ikke forvente å få lange trilleturer uten stor sjanse for hyl og vræl. Anonymkode: 823e7...bd6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 30 min ca. Sover sjeldent mer om gangen på dagtid. Anonymkode: fe2b5...117
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Eldstemann våknet om vogna stoppet, men kunne sove i tre timer i strekk om jeg bare gikk og gikk og gikk. Vi øvde sykt mye på å sove i stillestående vogn, og fikk til det rundt sju måneder. Da sov han stort sett tre kvarter, men kunne sove halvannen time om jeg hadde flaks. Dette varte vel egentlig ut hans sove på dagen-periode. Yngstemann er litt motsatt, og sover bedre om vogna står i ro. På tur sover han stort sett alltid tre kvarter. Står han stille sover han et sted mellom halvtimen og tre timer. Helt bingo da, så veldig uforutsigbart. Åtte måneder nå. Anonymkode: 897b8...36d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Når min var noen uker så var det umulig nesten 😆 ville kun sove på meg. Anonymkode: 2103a...973
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #6 Skrevet 15. august 2022 Nå er jeg "bare" venninne, ikke mor. Men - dette varier helt enormt. Jeg har venninner som har trillet to totimersturer om dagen. Jeg har de som triller opp og ned gata for så å la barnet sove utenfor mens de kjører en treningsvideo. Jeg har venninner som har barn som ikke vil ligge i vogn et minutt, og var stuck inne med et barn på brystet til noen andre kunne holde. Gjør det som passer deg og barnet Anonymkode: d0e0e...f54
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #7 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Eldstemann våknet om vogna stoppet, men kunne sove i tre timer i strekk om jeg bare gikk og gikk og gikk. Vi øvde sykt mye på å sove i stillestående vogn, og fikk til det rundt sju måneder. Da sov han stort sett tre kvarter, men kunne sove halvannen time om jeg hadde flaks. Dette varte vel egentlig ut hans sove på dagen-periode. Yngstemann er litt motsatt, og sover bedre om vogna står i ro. På tur sover han stort sett alltid tre kvarter. Står han stille sover han et sted mellom halvtimen og tre timer. Helt bingo da, så veldig uforutsigbart. Åtte måneder nå. Anonymkode: 897b8...36d Akkurat samme som mine to. Babyer er så forskjellige! Bortsett fra at vi ikke øvde et sekund på å sove i stillestående vogn med første, og han fikk det også til rundt syv mnd 😛 Anonymkode: 62046...394
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #8 Skrevet 15. august 2022 Når de er 6-7 mnd kan de jo sitte i sportsdelen og titte så skjønner ikke helt greien med noen av svarene her. Anonymkode: ad8a5...03b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #9 Skrevet 15. august 2022 Har ei på 2 måneder, hun sover ikke i vogn. Våkner på 2 min hvis jeg legger henne ned forsiiiiktig når hun sover, og hun klarer ikke å sovne i vognen. Hun vil kun sove på meg, så vi sitter stort sett inne med henne i bæresjal. Anonymkode: 3adf0...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå