Gå til innhold

Billigste kysten å leve ved i Norge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter psykisk (ufør), men får en indre ro av havet. Får en helt egen ro. Men langs kysten er det ofte dyrere å bo. Jeg har heller ikke bil, så det må være gå avstand eller kollektivt til en eller annen butikk… Hvor er det billig å bo langs kysten?

Anonymkode: 830b9...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sliter psykisk (ufør), men får en indre ro av havet. Får en helt egen ro. Men langs kysten er det ofte dyrere å bo. Jeg har heller ikke bil, så det må være gå avstand eller kollektivt til en eller annen butikk… Hvor er det billig å bo langs kysten?

Anonymkode: 830b9...339

Det kan være ganske billig mange steder langs kysten - både på Sørlandet, Vestlandet og Nord-Norge. Det er nok mest på det sentrale Østlandet og nær store byer at det er uforholdsmessig dyrt med nærhet til havet

Bruk boligsøk på Finn, plott inn makspris og minste størrelse og velg kart- visning. Så er det bare å lete seg bortover kysten :) 

Anonymkode: 8a080...1da

• Liker 2
Skrevet

Hva er budsjettet ditt? Jeg bor i fjøra på Sunnmøre, 10 minutt til Ålesund,  2 minutt til butikk/buss. Hus til 3.6m.

Ellers er Troms og Finnmark rimelig, men ikke alltid man får nærhet til butikk.

Anonymkode: 1b154...3fe

Skrevet

Lindesnes, Lyngdal og Farsund er billige kommuner å bo i. Det er sykt mye vind da, og rimelig usentrale steder.  

Anonymkode: b04a7...3f3

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lindesnes, Lyngdal og Farsund er billige kommuner å bo i. Det er sykt mye vind da, og rimelig usentrale steder.  

Anonymkode: b04a7...3f3

Tja, det er jo det man trenger i det daglige der, og går buss inn til Kristiansand eller Stavanger fra Lyngdal.

Flekkefjord, Egersund, Karmøy, Haugesund, osv..

Anonymkode: 8a080...1da

• Liker 2
Skrevet

Har selv bodd ved kysten i Finnmark. Billig, så mer av havet enn jeg egentlig hadde lyst til, og gåavstand til butikk og buss. Bussen gikk bare tre ganger om dagen da...

Men vetyikke om det er det beste stedet om man sliter psykisk, jeg holdt i alle fall bare ut i to år før jeg flytta til østlandet igjen 😅

Anonymkode: c96b1...7b1

• Liker 1
Skrevet

Mange billige plasser på Vestlandet. 

Anonymkode: afd99...b84

Skrevet

På Jæren. 

Anonymkode: e5747...00d

Skrevet

Norskekysten er full av småsteder og små øyer som ikke er så attraktive men der man absolutt finner ro. Så jeg hadde bare begynt å lete etter hus og/eller jobb hvorsomhelst rundt norskekysten. 

Anonymkode: 33f7c...e8d

• Liker 2
Skrevet

I underkant av 2 km til båt til Stavanger

Like ved butikk

DB1A26BF-5EFB-4FE6-9048-C7F8DB22E31C.png

Anonymkode: 9ad1e...ccb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...